Společnost


Oxion s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38346Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2019, před 5 lety

Petr Medek

Znění stížnosti

Přes e-shop společnosti jsem koupil barový stolek v ceně 4691,- Kč, ten byl dodán 30.10. Spolu se stolem byly dodány jiné nohy, pouze 70cm dlouhé, výška stolu měla být 105cm. Reklamace byla uznána, přislíbena byla výměna. Přes neustále sliby dosud nebyly dodány, od 7.12. nikdo neodpovídá na e-maily a telefonní číslo je nedostupné. Poslední e-mail p. M. O., jednatele z 7.12. sděloval, že zboží dorazilo a následující den bude odesláno na mou adresu. Nic se nestalo. Požádal jsem tedy o vrácení celé částky, jelikož reklamace nebyla ve lhůtě vyřešena. Žádní odpověď...


Produkt

https://www.oxion.cz/index.php?pg=produkt&id_pro=10623&id_kat=1026&lang=en&str= Barový stůl Lucente


Požadované řešení

vrácení peněz nebo rychlé dodání správného dílu - nohou stolu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2020 16:26, před 5 lety

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 21:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.