Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes e-shop společnosti jsem koupil barový stolek v ceně 4691,- Kč, ten byl dodán 30.10. Spolu se stolem byly dodány jiné nohy, pouze 70cm dlouhé, výška stolu měla být 105cm. Reklamace byla uznána, přislíbena byla výměna. Přes neustále sliby dosud nebyly dodány, od 7.12. nikdo neodpovídá na e-maily a telefonní číslo je nedostupné. Poslední e-mail p. M. O., jednatele z 7.12. sděloval, že zboží dorazilo a následující den bude odesláno na mou adresu. Nic se nestalo. Požádal jsem tedy o vrácení celé částky, jelikož reklamace nebyla ve lhůtě vyřešena. Žádní odpověď...
https://www.oxion.cz/index.php?pg=produkt&id_pro=10623&id_kat=1026&lang=en&str= Barový stůl Lucente
vrácení peněz nebo rychlé dodání správného dílu - nohou stolu
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.