Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38351Vraceni zbozi v ramci 14 dnu - nakup na internete (obleceni) obj.č. 963859

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2019, před 5 lety

Ladislav Sidlo

Znění stížnosti

Dobry den.
Na zaklade emailove komunikace, chci vratit nepouzite obleceni, zakoupene ve vasem internetovem obchode. Zbozi mi nesedi strihem, materialem a provedenim. Navic jedno ze 3 kusu - nedorazilo v ramci 40denni lhuty doruceni (pracovnich dnu). Jedna se o objednavku č. 963859.

Zbozi jsem objednal a zaplatil 29.10.2019 a zbozi bylo odeslano 8.11.2019. Dorazilo (castecne) 22.12.2019, kdy jsem hned zazadal o vraceni penez po odzkouseni zbozi.

Vyplnil jsem formular na vasich strankach. Vase odpoved byla - pry zbozi neni dostatecne nafocene a chyba a zavada neni videt. Bohuzel - spatnou kvalitu materialu nedokazu odfotit. Jelikoz zbozi je male pro mne a strih nesedi - nechci si ho oblekat a fotit se - at ho neposkodim.

Treti kus ze 3 baliku (ze stejne objednavky) nedorazil vubec. Je to "pry" bunda Salomon - kde bohuzel ocekavam, ze se jedna o padelek.


Produkt

Stylové pánské tepláky, Luxusní pánská tepláková souprava 23, Pánská zimní puffer bunda Lighting XIII


Požadované řešení

Zbozi poslu na vasi adresu, zabalene originalne vcetne vysacek. Nenosene, neprane a ani neoblecene (nektere jsou jiz od pohledu nevyhovujici). Chci vraceni penez. Naklady na postovne nepozaduji.

Dekuji a preji hodne uspechu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 10:56, před 5 lety

Na webových stránkách společnosti dle jejích obchodních podmínek "prodávají zboží zahraniční subjekty". Společnost vystupuje ve smluvním vztahu údajně jako zprostředkovatel. Pokud společnost popírá, že je prodávajícím, měl by spotřebitel společnost vyzvat, aby mu doložila, že kupní smlouva byla skutečně uzavřena mezi spotřebitelem a zahraničním subjektem.

Pokud kupní smlouvu se zahraničním subjektem uzavřela přímo společnost svým jménem (nebo prostřednictvím další osoby), nebude vůči spotřebiteli vystupovat jako zprostředkovatel, ale jako prodávající se všemi zákonnými povinnosti, které vůči spotřebiteli má (např. přijmout odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží).

Na webových stránkách společnosti navíc chybí u jednotlivých nabídek zboží údaj o tom, kdo je v daném případě oním prodávajícím. Spotřebitel tudíž nemohlo být jasné s kým kupní smlouvu uzavřel (společnost má na svých webových stránkách uveden pouze "Seznam prodávajících", na němž je ale uvedeno několik zahraničních subjektů).

Ujednání v obchodních podmínkách společnosti ohledně právního vztahu mezi společnosti a spotřebitelem se tak jeví pouze jako účelové, neboť na základě tohoto ustanovení by spotřebitel nemohl vůči společnosti uplatnit svá zákonná práva. K takovému ujednání obchodních podmínek by se proto nepřihlíželo.

Nebude-li společnost odstoupení od smlouvy akceptovat a nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2020 12:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.