Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Internetovým obchodem Mall.cz mi nebyla uznána reklamace na nefunkční display (zprvu cca po 3-4. měsících občas problikával, po dalším cca 1-2 měsíci zhasl úplně, ale dotykové funkce zůstaly zachovány).
Vyjádření servisu je takové, že do hodinek vnikla neznámá kapalina (Vaše reklamace nebyla uznána, protože výrobek byl nevhodně používán). Tyto hodinky jsou ovšem do 50 metrů vodotěsné a já se nepotopím ani do pěti metrů natož do více než padesáti. Čili jestli do hodinek vnikla kapalina tak rozhodně ne mojí vinou, ale nejspíše chybou výrobní, nesouhlasím tedy s výsledkem reklamace.
Zakoupeny 28.5.2019
Reklamace 27.11.2019
Děkuji
Fitness náramek SAMSUNG Gear Fit2 Pro, Reklamace na Mall č. 2600580460, Číslo opravy 2563459
Záruka se vtahuje na to, že si zboží po dobu dvou let zachová dohodnuté, resp. stanovené vlastnosti ve smyslu § 2113 občanského zákoníku. Vzhledem k tomu, že zboží nelze pro jeho vadu nadále řádně užívat, jsem přesvědčen, že mi vzniklo právo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny plus přepravní náklady (poštovné).
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Bánovský,
děkujeme za zaslané podklady a velice mne mrzí, že došlo k zamítnutí dané reklamce.
Pokud nesouhlasíte s vyjádřením servisního střediska o vyřízení Vaší reklamaci, mohu Vám doporučit se obrátit přímo na soudního znalce pro daný obor, aby došlo k vystavení posudku daného výrobku.
Soudní znalec může v případě výrobní závady vyvrátit vyjádření servisu, kde reklamace byla zamítnuta z důvodu nevodného používání.
Pokud budete disponovat těmito podklady, poprosím Vás o jejich zaslání na emailovou adresu overeno@mall.cz . Prosím, uveďte také číslo Vaší objednávky či faktury pro správnou identifikaci a zpracování.
Omlouvám se, ale nyní Vám nemůžu vyjít vstříc se žádostí pro Odstoupení od kupní smlouvy a proplacení vynaložených nákladů spojených se zasláním výrobku k reklamaci.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
MALL.CZ
Jelikož stálé trvám na tom, že jsem žádné podmínky používání VODOTĚSNÉHO sportovního náramku neporušil a používal jsem ho v souladu s jeho určením (sport, plavání atd) pokračuji v dalším řešení v zastoupení advokátem.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.