Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38363Email

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2019, před 5 lety

Simona Martofová

Znění stížnosti

Dobrý den, děkuji za reakci z dotazu ze dne 25.22.19, bohužel ač jsem chtěla vypovědět něco co bych měla vypovědět, netuším jakým způsobem neboť fax nemám a email nikde nemohu na společnost najít. Mám screen obrazovky pc, kde jsou veškeré kontakty na ně proskrtnute, tudíž kontakt na ně neexistuje oficiální kontakt, netuším ani o jakou seznamku se jedná, kartu jsem nechala v bance zablokovat. Min týden jsem našla nějaký odkaz který je určen pro lidi kteří neví kde jsou zaregistrovani, měly se vyplnit veškeré údaje karty a oni nám mají dát vědět, na jakém webu nás registrují. Ovšem text s dotazem nefunguje, napsala jsem dvě slova k dotazu a automaticky se odeslal. Mám však screen obrazovky, že byl potvrzený dotaz... Netuším, zda mi to k něčemu je, nikdo doposud nereagoval.
Jak tedy nyní postupovat?

Děkuji
S. Martofová


Požadované řešení

Tohle jednání je z jejich strany neobchodni, neinformuji spotřebitele o platbách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2019 14:50, před 5 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Ve výpovědi je třeba uvést své celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci ve službě a uživatelské jméno. Dále výslovně uvést, že v souladu s článkem 5 obchodních podmínek smlouvu spotřebitel vypovídá.

Výpověď je třeba zaslat ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. (Bude tedy třeba zjistit, kdy byla smlouva uzavřena a po jakých obdobích se obnovuje). Okamžikem doručení se výpověď stane automaticky účinnou a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení peněžních prostředků, které by byly od okamžiku výpovědi smlouvy společností neoprávněně vyúčtovány.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2020 11:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.