Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Slečně jsem řekla, že chci 40dkg goudy vcelku. Když jsem rozdělala doma balení, abych z toho mohla nastrouhat na pomazánku a ejhle syr je platkovy. Při dnešních frontách jsem neměla šanci vidět co paní balí a kolik váží. Kdyby to ve Slatině byla jediná chyba asi nad tím mavnu rukou, ale už je standart že řeknu 20-25dkg a paní naváží 30 dkg a ani se nezepta jestli může nechat a danou uzeninu/syr podle toho kde dana paní je, zabalí a ještě je arogantní. Možná by někteří zaměstnanci měly zoopakovat základy obsluhy. To že jsem ještě nenapsala stížnost je to že na pokladnach mate úžasné paní pokladni ale čeho je moc toho je moc.
Zlepšení služeb uzenin a sýrů.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.