Společnost


Milan Golík

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3837Neuznaná reklamace postele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2014, před 10 lety

Anna Cieslarová

Znění stížnosti

Dobrý den ,
Jmenuji se Cieslarová Anna a dne 4.7.2014 jsem v provozovně NÁBYTEK ESO/2 v Oldřichovicích 869, 739 61 Třinec zakoupila postel .Ihned po vybalení jsem narazila na několik vad, které jsem reklamovala .
Nechali jsme si poradit od pracovníků D. test a ti nám doporučili i ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY PRO VÍCE VAD (což také požaduji ) My jsme vypsali tři vady (opotřebovaný přední díl,odštípnuté rohy u některých dílů příliš hluboké vybrání na zápustnou matici pro uchycení bočnic postele.) Když přijel reklamační technik ESO/2 NÁBYTKU našel ještě další dvě vady . Na svůj reklamační formulář vypsal všech pět vad a napsal „SOUHLASÍM SE ZÁKAZNÍKEM O POŠKOZENÝCH DÍLECH “ a podepsal se . (opis kopie zasíláme níže )

Dne 22.7.2014 nám přišlo vyjádření od firmy:
Věc: Reklamace postel LEONA L1 180x200, buk masiv, lak č.10 přírodní

Dne 8.7.2014 jste u nás uplatnili reklamaci na postel LEONA- opotřebený díl ve výplni čela , odštípnuté dřevo na kraji bočnice a příliš hluboké vybrání na zápustnou matici pro uchycení bočnic postele (což vedlo k naštípnutí dřeva).

Poslední uvedena závada se na reklamaci nevztahuje , protože k poškození došlo mechanicky z Vaší strany , nikoliv ve výrobě. Nejedná se o opakované vady a navíc tyto vady neměly vliv na funkci postele .

Z těchto důvodů nemůžeme vyhovět Vaší žádosti o odstoupení od kupní smlouvy.

Poškozené díly si vyzvedneme a vyměníme Vám za nové , tzn. 1x nové čelo a 1x nová bočnice. Žádáme Vás o domluvení se na termínu našeho možného příjezdu .


S vyjádřením firmy nesouhlasím , protože mechanické poškození nevzniklo silou (šroubek se dal jenom do dírky a zatočil se ručně a přesto se odštěpilo dřevo na druhé straně , jsem přesvědčena že tato závada má vliv na funkčnost. Chtěla bych odstoupit od kupní smlouvy , jelikož v této firmě už nemám důvěru . Prosila bych o vaší pomoc , Děkuji

S pozdravem Cieslarová Anna

Opis reklamačního formuláře

Spotřebitel Prodejce
p. Cieslarová NÁBYTEK ESO/2
Písečná 21, okr. Frydek -Místek Oldřichovice 869
TEL: 702 482 990 739 61 Třinec
IČ: 73150428

TEL: 733 339 315




NÁZEV VÝROBKU: 1x Postel LEONA L1 buk masiv 180x200, lak č. 10

POPIS VADY: přední čelo (u hlavy) jedna část je z opotřebovaného dílu , špatně opracovaný materiál (výplň čela).
Při zašroubování šroubů do čela rukou z druhé strany se odštěpuje dřevo , jedna část výplně čela
uvolněna .Levá bočnice- odštípnuté dřevo na kraji bočnice. Dále zákazník nerozbaloval díly.
Poškozené díly jsou nafocené. Souhlasím ze zákazníkem o poškozených dílech , podepsán reklamační technik.

SPOTŘEBITEL POŽADUJE:
odstoupení od kupní smlouvy

DATUM PŘIJETÍ REKLAMACE: 8.7.2014

PODPIS SPOTŘEBITELE PODPIS A RAZÍTKO PRODEJCE


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 12:20, před 10 lety

Spotřebitel může dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR R 22/1983 požadovat odstoupení od kupní smlouvy, vyskytnou-li se na věci alespoň 3 vady. Pokud jsou tedy uznány alespoň 3 reklamované vady, odstoupení by mělo být vyhověno. Pokud chce prodávající reklamaci některých závad odmítnout, měl by se vypořádat s vyvratitelnou právní domněnkou, která je obsažena v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, který stanoví následující: Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by tedy měl prokázat, že zboží bylo při převzetí bez vady, kterou označil za mechanické poškození.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:44, před 10 lety

Pan Milan Golík byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.