Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 31.12.2019 jsem si na Tiktoku kliknul na reklamu aplikace Beaunty camera na úpravu fotek, při instalaci jsem potvrdil požadavek na přístup do adresáře a SMSek. Ihned po instalaci mi z mého telefonu bez mého vědomí odešli dvě SMS zprávy, které potvrzovali objednávku týdenního předplatného za 99Kč. Dále jsem na sms nereagoval a aplikaci jsem odinstaloval.
Bez mého vědomí odeslána SMS ve tvaru: TRZ 1031897663_1
Přijadá SMS ve tvaru: Predplatné 99Kc/1x tydne. Posli ANO pro objednani na 90440 Xiomnia. Vice info na 844 444 484 nebo sms HELP na 90440.
Bez mého vědomí odeslána SMS ve tvaru:ANO
Přijadá SMS ve tvaru: Prichozi zprava prijata z cisla 90440099 stala 99,00 Kc s DPH. Pro zruseni sluzby posli SMS ve tvaru STOP TRZ na cislo 90440. Více na info posli sms HELP na 90440.
Zrušení přetplattného a vracení částky 99Kč, která mi byla odečtena z mého kreditu na telefonu.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Jan Kraus,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
DIMOCO Team
Dobrý den,
děkuji za odpověď a shrnutí vámi poskytovaných služeb. Pokud tedy máte možnost, tak vás žádám o stornování(navrácení)platby, která mi byla neoprávněně stržena z mého telefonního kreditu v částce 99Kč a pokud je to ve vašich možnostech, tak zamezte dané firmě, která podvodným jednáním se obohacuje výše uvedenými praktiky.
Děkuji Jan Kraus
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážený pane Krausi,
děkuji, že jsi se k nám vrátil.
Mohli byste prosím kontaktovat info-cz@mobileinfo.biz s postiženým číslem mobilního telefonu, že služba může být zastavena a že vás agent může podpořit ve vaší záležitosti a kontaktovat poskytovatele služeb?
Děkuji mnohokrát.
S pozdravem
DIMOCO Team
Kontaktoval jsem společnost DIMOCO Team na uvedený email do kterého jsem uvedl požadované informace.
Dále čekám na vyjádření a výsledek budu sdílet dalším komentářem na těchto skránkách.
Vážený pane Krausi,
Děkuji vám za informaci.
Kontaktovali jsme call centrum MPSC (Mobile Payments Service Center) a obdrželi jsme informace, že s vámi mají kontakt a očekáváme od vás potřebná data, abychom se postarali o dohodnutou refundaci poskytovatele služeb.
Doufáme, že jsme vám v tomto případě mohli pomoci.
S pozdravem,
DIMOCO Team
Děkuji za informace a ochotu uvedenou věc řešit. O dalším průběhu vás budu informovat.
Jan Kraus
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost doplnit relevantní informace.
Všem děkuji za ochotu a pomoc. Po domluvě s DIMOCO Team mi byli peníze vráceny na účet.
Děkuji Jan Kraus
Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.