Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bydlím v Neumeřicích a stále nepochopím lenost zdejších pošťaček... Jezdí autem a neustále se stává že má zásilka nebo dopis je dáván do schránky někoho jiného a naopak, dnes mi byla doručena zásilka z ministerstva pro pana Z. Nepochopím jak mohou dát důležité psaní lidem jiným než adresátovi. Je to opravdu špatně toto. Čísla popisné na domě mají téměř všichni a pošťačky tu nejsou poprvé. Být t vámi vyvodil bych postih. Děkuji Podradský Neumerice
Srážka že mzdy jako každému.
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman