Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
27.12. 2019 jsem on-line objednala zboží u Mall.cz. Hodnota objednávky sama o sobě obsahovala dopravu společností PPL zdarma, ale jelikož jsem potřebovala doručení 30.12. 2019, zadala jsem ještě požadavek na placené doručení v uvedený den. Do dnešního dne jsem zásilku neobdržela, přestože dle zprávy Mall.cz předali rozdělenou zásilku na č.40005247002 a 40005247003 již 28.12. 2019.
Na stránce Mall.cz k zjištění stavu zásilky uváděli včera (30.12. 2019) datum doručení 30.12. 2019, dnes uvádí, že zásilka bude doručována dnes, 31.12. 2019.
Na stránce sledování balíků PPL.cz uvádí pouze převzetí zásilky 28.12. 2019 a její umístění na svozovém depu a harmonogram doručení.
Na spojení s operátorem informační linky již marně čekám 25 min.
Chápu, že před svátky bylo náročné období a mnoho zásilek, což byl důvod mého objednání až 27.12. 2019.
Ráda bych tímto podala stížnost. Postrádám informace od dodavatele zboží (Mall.cz) i od dodavatele přepravy (PPL) o nemožnosti objednání služby na konkrétní datum doručení (proč službu nadále nabízejí, nejsou-li schopni ji dodat?), či změně požadovaného a uhrazeného data dodání na jiné konkrétní datum (čekám již druhý den zbytečně doma) a každopádně požaduji vrácení zbytečně uhrazeného poplatku ve výši 119 Kč z důvodu nedodržení data dodání.
S pozdravem
H. Řezníčková
Každopádně požaduji vrácení zbytečně uhrazeného poplatku ve výši 119 Kč z důvodu nedodržení data dodání.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.