Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
27.12. 2019 jsem on-line objednala zboží u Mall.cz. Hodnota objednávky sama o sobě obsahovala dopravu společností PPL zdarma, ale jelikož jsem potřebovala doručení 30.12. 2019, zadala jsem ještě požadavek na placené doručení v uvedený den. Do dnešního dne jsem zásilku neobdržela, přestože dle zprávy Mall.cz předali rozdělenou zásilku na č.40005247002 a 40005247003 již 28.12. 2019.
Na stránce Mall.cz k zjištění stavu zásilky uváděli včera (30.12. 2019) datum doručení 30.12. 2019, dnes uvádí, že zásilka bude doručována dnes, 31.12. 2019.
Na stránce sledování balíků PPL.cz uvádí pouze převzetí zásilky 28.12. 2019 a její umístění na svozovém depu a harmonogram doručení.
Na spojení s operátorem informační linky již marně čekám 25 min.
Chápu, že před svátky bylo náročné období a mnoho zásilek, což byl důvod mého objednání až 27.12. 2019.
Ráda bych tímto podala stížnost. Postrádám informace od dodavatele zboží (Mall.cz) i od dodavatele přepravy (PPL) o nemožnosti objednání služby na konkrétní datum doručení (proč službu nadále nabízejí, nejsou-li schopni ji dodat?), či změně požadovaného a uhrazeného data dodání na jiné konkrétní datum (čekám již druhý den zbytečně doma) a každopádně požaduji vrácení zbytečně uhrazeného poplatku ve výši 119 Kč z důvodu nedodržení data dodání.
S pozdravem
H. Řezníčková
Každopádně požaduji vrácení zbytečně uhrazeného poplatku ve výši 119 Kč z důvodu nedodržení data dodání.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno v konkrétní den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.
Povinnost dodat zboží v konkrétním termínu váže prodávajícího, který za dodání ve sjednané době odpovídá. Porušil-li svou povinnost přepravce, je na prodávajícím, aby s ním situaci řešil, závazku vůči spotřebitelce jej to však nezbavuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Řezníčková,
děkujeme Vám za zprávu a omlouvám se za tyto komplikace při doručování Vaší objednávky.
Kontrolovala jsem stav dané zásilky a bohužel došlo k prodlení při zajištění zásilky na rozvoz u daného přepravce.
Samozřejmě Vám v tomto případě bude zajištěno vrácení platby za dopravné, které bylo uhrazeno a také Vám bude zaslána vhodná kompenzace do emailu, který máte v objednávce uvedený.
Abychom mohli předat podklady na finanční oddělení, poprosím Vás o doplnění čísla bankovního účtu na email overeno@mall.cz .
Prosím, nezapomeňte uvést také číslo Vaší objednávky, pro správné zpracování daného požadavku.
Děkuji a ještě jednou se omlouváme.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
MALL.CZ
Hodnocení: