Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#38374Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2019, před 5 lety

Hana Řezníčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

27.12. 2019 jsem on-line objednala zboží u Mall.cz. Hodnota objednávky sama o sobě obsahovala dopravu společností PPL zdarma, ale jelikož jsem potřebovala doručení 30.12. 2019, zadala jsem ještě požadavek na placené doručení v uvedený den. Do dnešního dne jsem zásilku neobdržela, přestože dle zprávy Mall.cz předali rozdělenou zásilku na č.40005247002 a 40005247003 již 28.12. 2019.
Na stránce Mall.cz k zjištění stavu zásilky uváděli včera (30.12. 2019) datum doručení 30.12. 2019, dnes uvádí, že zásilka bude doručována dnes, 31.12. 2019.
Na stránce sledování balíků PPL.cz uvádí pouze převzetí zásilky 28.12. 2019 a její umístění na svozovém depu a harmonogram doručení.
Na spojení s operátorem informační linky již marně čekám 25 min.
Chápu, že před svátky bylo náročné období a mnoho zásilek, což byl důvod mého objednání až 27.12. 2019.
Ráda bych tímto podala stížnost. Postrádám informace od dodavatele zboží (Mall.cz) i od dodavatele přepravy (PPL) o nemožnosti objednání služby na konkrétní datum doručení (proč službu nadále nabízejí, nejsou-li schopni ji dodat?), či změně požadovaného a uhrazeného data dodání na jiné konkrétní datum (čekám již druhý den zbytečně doma) a každopádně požaduji vrácení zbytečně uhrazeného poplatku ve výši 119 Kč z důvodu nedodržení data dodání.

S pozdravem

H. Řezníčková


Požadované řešení

Každopádně požaduji vrácení zbytečně uhrazeného poplatku ve výši 119 Kč z důvodu nedodržení data dodání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2020 09:18, před 5 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno v konkrétní den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebitelce peněžní prostředky za tuto službu.

Povinnost dodat zboží v konkrétním termínu váže prodávajícího, který za dodání ve sjednané době odpovídá. Porušil-li svou povinnost přepravce, je na prodávajícím, aby s ním situaci řešil, závazku vůči spotřebitelce jej to však nezbavuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 10:17, před 5 lety

Vážená paní Řezníčková,

děkujeme Vám za zprávu a omlouvám se za tyto komplikace při doručování Vaší objednávky.
Kontrolovala jsem stav dané zásilky a bohužel došlo k prodlení při zajištění zásilky na rozvoz u daného přepravce.

Samozřejmě Vám v tomto případě bude zajištěno vrácení platby za dopravné, které bylo uhrazeno a také Vám bude zaslána vhodná kompenzace do emailu, který máte v objednávce uvedený.
Abychom mohli předat podklady na finanční oddělení, poprosím Vás o doplnění čísla bankovního účtu na email overeno@mall.cz .
Prosím, nezapomeňte uvést také číslo Vaší objednávky, pro správné zpracování daného požadavku.

Děkuji a ještě jednou se omlouváme.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.2.2020 20:36, před 5 lety


Hana Řezníčková

Hodnocení: