Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38377Nekomunikace,nemožnost vrátit výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2020, před 5 lety

Vítězslava Gilligová

Znění stížnosti

Objednaná zimní bunda,přišla přímo z Číny,absolutně neodpovídá kvalitou,ani velikostí,když jsem chtěla vrátit zboží,nikdo nekomunikuje,opakovaně neodpovídají na maily.Hodnocení výrobku,které jsem napsala k bundě v jejich e-shopu bylo okamžitě smazáno.Bohužel nejsem jediná s podobnou zkušeností. viz: www.cesko-katalog.cz

Bohužel nevím,jak mám toto řešit.


Produkt

Zimní bunda NERO Číslo objednávky 338262. Cena celková:1057kč cena reklamovaného zboží:999kč


Požadované řešení

Ráda bych zaslala výrobek zpět,ale vzhledem k tomu,že nekomunikují,nevím kam,jelikož na stránkách oznamují,že sdělí adresu kde se má zboží odeslat v mailu.A v důsledku nemožnosti se domluvit už doba pokročila,takže ani nevím,jestli se to povede.9.12.2019 jsem jim posílala první mail s prosbou aby mi poradili,jak mám postupovat při vrácení zboží,jelikož mi nelze odeslat jejich protokol,bohužel bez odpovědi.Potom opakovaně 13.12.,17.12.a 29.12.V posledním mailu se mi podařilo zaslat i jejich předtištěný protokol k vrácení výrobku,ale opět bez odezvy k dnešnímu dni.Bojím se,že již ani nic nevyřeším vzhledem k času,který již uplynul.Na stránkách mají napsáno 30 dní na vrácení,neviděla jsem v tom tedy problém,nicméně nastal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2020 09:05, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2020 13:19, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.