Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, už před nějakou dobou mi byl od firmy NaturaMed dodán balíček se složenkou na 49 Kč, jelikož jsem se bála, abych nebyla dlužníkem, tak jsem jej zaplatila. Nevěděla jsem ale, že bude následovat další balíček, tentokrát s fakturou na 549 Kč. Toto zboží jsem si rozhodně neobjednala. Ráda bych, jak se píše v dopise, "program ukončila" a tím tuto firmu také požádala o vymazání mých údajů z jejich systému. Také žádám o stornování faktury na 549 Kč na mé jméno. Zboží firmě samozřejmě zašlu zpět na jejich adresu, ale ráda bych potvrzení, že tento postup bude fungovat. Telefonicky nechci nic řešit, protože je jakákoli taková dohoda neprůkazná. Předem moc děkuji za rady či kladné vyřešení.
Markéta Hlubková
tablety Omega Marine Forte+ a teploměr - jako nevyžádaný balíček
Prosím NaturaMed o stornování faktury na 549 Kč na mé jméno a vymazání mých údajů z vaší databáze. Já za to zašlu nevyžádané zboží zpět na adresu firmy.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Hlubková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Rádi bychom Vás informovali, že prostřednictvím telefonické objednávky Vám bylo zasláno měsíční balení produktu OmegaMarine Forte+, s termínem doručení okolo 27.11.2019. Tím byl aktivován věrnostní program pravidelného zasílání (více na https://www.naturamed.cz/#!/vseobecne-obchodni-podminky). Vzhledem k tomu, že jsme z Vaší strany neobdrželi požadavek na zrušení pravidelného zasílání, zaslali jsme Vám také následné dvouměsíční balení zmíněného produktu. Na základě Vašeho požadavku bylo k dnešnímu dni pravidelné zasílání ukončeno. Žádnou zásilku od nás již neobdržíte. Naše společnost akceptuje vrácení neporušeného zboží, balíček můžete zaslat na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Poté fakturu ve výši 549,- Kč samozřejmě stornujeme.
Dovoluji si Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.
Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.
Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
moc děkuji dTestu za zveřejnění a za poskytnutou radu.
Také děkuji firmě NaturaMed za rychlou a kladnou reakci. Dnes jsem zboží odeslala poštou zpět na uvedenou adresu. Prosím už jen o potvrzení převzetí balíčku a stornování faktury, ať mohu s jistotou tuto stížnost uzavřít.
Ještě jednou děkuji za vstřícnost.
Markéta Hlubková
Vážená paní Hlubková,
dovolte mi Vás informovat, že předmětná zásilka do našeho skladu do dnešního dne doručena nebyla. Můžeme Vás poprosit o informaci, zda jste ji odesílala obyčejně nebo doporučeně? V případě zaslání doporučeně bychom Vás rádi poprosili o uvedení podacího čísla, abychom mohli zásilku dohledat.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
podací číslo je RR297584055CZ.
Hned další den, tedy 3.1., došla sms, že zboží bylo doručeno.
Podle sledování zásilky to vypadá, že balíček zůstal na Depu České Budějovice 71, kde byste měli mít podle pošty sjednanou výhradu odnášky, proto nebyl doručen až na adresu Vašeho skladu. (Na balíček jsem samozřejmě napsala adresu dle Vašich instrukcí v předchozí odpovědi.)
Děkuji, že zůstáváte v kontaktu, dokud se věc nevyřeší.
Markéta Hlubková
Vážená paní Hlubková,
děkujeme Vám za zaslání podacího čísla, zásilku jsme dohledali, skutečně je ještě uložená na depu České Budějovice. Faktura ve výši 549 Kč byla stornována a tímto tedy považujeme tuto stížnost za vyřízenou. Kdybyste měla jakýkoliv dotaz nebo požadavek, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji vám za potvrzení a celkově za vstřícné jednání.
Také moc děkuji dTestu a lidem v něm za tuto možnost řešení a za pomoc.
Markéta Hlubková