Společnost


Aleš Mořkovský

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3838Neuznana reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Kristýna Chytilová

Znění stížnosti

Dobrý den, před rokem jsem si zakopil mobilní telefon samsung 2.. po pěti měsících jsem si nedopatřením praskla displej (pouze ochrané sklo). I před závadu však telefon neprojevoval žádné poškození a fungoval. Po roce však došlo k přehřívání a následnému vypnutí telefonu . Telefon jsem již nezapla ikdyž byl v nabíjení celou noc.I po výměně baterie telefon nereagoval. Při návštěvě pobočky mi bylo zděleno, že mi relamaci neuznávájí z důvodu prasklého ochraného skla. Dále mi bylo oznámeno, že telefon je ,,Mrtev´´ a mám uvažovat o zakoupení nového.

Chci se tedy zeptat zda mají právo zamítnou reklamaci kvůli závadě, která přímo nesouvysí s vadou na telefonu způsobující nefunkčnost?

Předem děkuji za odpověd


Kristýna Chytilová


Produkt

Samsung galaxy s2


Požadované řešení

Oprava závady způsobující nefunkčnost telefonu ,né však oprava prasklého skla. Uznání reklamace v době záruky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 14:26, před 10 lety

Pokud se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka a závada současně není způsobena mechanickým poškozením, měla by být odstraněna primárně opravou. Pokud by oprava nebyla možná a připadala by do úvahy výměna zboží nebo vrácení peněz, bylo by možné zvážit spoluúčast spotřebitelky s ohledem na rozsah mechanického poškození, protože by nebylo možné vrátit zboží v původním stavu, případně pouze běžně opotřebené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:09, před 10 lety

Pan Aleš Mořkovský byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.