Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před rokem jsem si zakopil mobilní telefon samsung 2.. po pěti měsících jsem si nedopatřením praskla displej (pouze ochrané sklo). I před závadu však telefon neprojevoval žádné poškození a fungoval. Po roce však došlo k přehřívání a následnému vypnutí telefonu . Telefon jsem již nezapla ikdyž byl v nabíjení celou noc.I po výměně baterie telefon nereagoval. Při návštěvě pobočky mi bylo zděleno, že mi relamaci neuznávájí z důvodu prasklého ochraného skla. Dále mi bylo oznámeno, že telefon je ,,Mrtev´´ a mám uvažovat o zakoupení nového.
Chci se tedy zeptat zda mají právo zamítnou reklamaci kvůli závadě, která přímo nesouvysí s vadou na telefonu způsobující nefunkčnost?
Předem děkuji za odpověd
Kristýna Chytilová
Samsung galaxy s2
Oprava závady způsobující nefunkčnost telefonu ,né však oprava prasklého skla. Uznání reklamace v době záruky.
|
Tweet |
Pokud se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka a závada současně není způsobena mechanickým poškozením, měla by být odstraněna primárně opravou. Pokud by oprava nebyla možná a připadala by do úvahy výměna zboží nebo vrácení peněz, bylo by možné zvážit spoluúčast spotřebitelky s ohledem na rozsah mechanického poškození, protože by nebylo možné vrátit zboží v původním stavu, případně pouze běžně opotřebené.
Pan Aleš Mořkovský byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.