Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38385Personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2020, před 5 lety

Lucie Neduchalova

Znění stížnosti

Dobrý den, již po několikáté se setkávám s totální neochotou ze strany vašich zaměstnanců. Je ostudné zaměstnávat lidi, kteří to očividně nechtějí dělat a neumí se chovat. Viz zaměstnankyně na Praha-Vysočany - u okýnka musí zákazník čekat než se paní vykeca s nějakou kolegyni a vůbec jí nezajímá že lidem jede vlak, když ji upozornite, řekne že máte chodit dřív, můžete mi vysvětlit jak se takto může chovat Vás zaměstnanec?!!!
Další zestnankyně Čelákovice - paní za okýnkem sedí jak pecka, neporadí, na vše řekne že neví a ani ji to nezajímá.Informacni tabule, tvrdí že není její problém, takže ani nenapise že je mimo provoz. Vidí, že v čekárně sedí malý 8 letý kluk a pláče, jelikož nevěděl že nefunguje tabule a ujel mu vlak, když se paní ptám proč neinformuje o tom, že tabule neukazuje správně, tak odpoví, že to není její problém? Prosím Vás, pokud ty lidi nechtějí tuhle práci dělat, ať ji nedělají, je to katastrofa tenhle přístup...
Děkuji za vyřízení


Požadované řešení

Nahrazení kompetentními lidmi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 08:18, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.