Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38386Výpověď, odstoupení od smlouvy, ukončení veškerých smluvních vztahů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2020, před 5 lety

Jana Princová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 31.12.2019 jsem zaplatil částku 156 Kč za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.

Po seznámení se s portálem jsem se rozhodla ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2, který vyplívá z jejich všeobecných obchodních podmínek.

Výpověď jsem odeslala emailem, ale bez reakce. Se společností BE2 nelze navázat kontakt. Ve výpovědi, kterou jsem odeslala na zákaznický servis BE2 jsem uvedla veškeré požadované informace (emailovou adresu, na kterou byla registrace provedena, celé jméno, přezdívku uživatelského účtu). Přesně tak, jak to mají uvedeno ve smluvních podmínkách. Z důvodu nutné výpovědní lhůty budu dnes 02.01.2020 posílat doporučený dopis s dodejkou s odstoupením od smlouvy. Zároveň jsem provedla odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Ráda bych docílila toho, že si společnost BE2 nebude nárokovat následující poplatky za jejich služby.

Beru za velice neseriózní jednaní to, že společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronickou cestou, ale umožňují navázat tuto smlouvu pomocí online cesty. Také se mi nelíbí jejich možnost manipulovat financemi z mého účtu, aniž bych jim to pro následné platby povolil, ačkoliv toto bylo z mé strany v jejich smluvních podmínkách přehlédnuto.



Ve všeobecných podmínkách je toto:

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.


Proto jsem se prvně snažila kontaktovat tuto společnost prostřednictvím e-mailu, kam jsem odeslala okamžité odstoupení smlouvy. Případně následně dnes odešlu doporučený dopis s dodejkou na adresu do zahraničí (Luxemburg).
Nechápu, jak je možné, že tato společnost po mnoha stížnost má možnost touto formou nadále podnikat v ČR. Neupozorňuje dostatečně, že nabízený prémiový účet na zkoušku, kde inzeruje mnohem menší cenu nelze nezaplacením dalšího poplatku zrušit a dochází tak k automatickému obnovování. Uživatel, pokud se i po krátké době rozhodne účet zrušit, není mu to jednoduše on-line dovoleno, ale automaticky se členství prodlužuje za horentní sumy a společnost si bez souhlasu uživatele strhává nemalé finanční prostředky z bankovních účtů podvedených klientů.


Produkt

okamžité odstoupení od smlouvy, poplatek za premium účet, který byl uhrazen dne 31.12.2019 prostřednictvím platební karty, strženo z BÚ dne 02.01.2020


Požadované řešení

Okamžité odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Okamžité ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností Be2 S.a.r.l.
Smazání uživatelského účtu, veškerých mých osobních údajů na Vaší seznamce Be2 včetně nahrané jedné fotografie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 10:52, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2020 19:01, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2020 07:23, před 5 lety


Jana Princová

Dobrý den,

záležitost se vyřešila, profil byl smazán, děkuji.

Jen upozorňuji, že profil byl společností smazán před uplynutím doby, kterou jsem zaplatila. Zaplacená částka ve výši 156 Kč byla na zkušební měsíc. Účet měl být smazán společností až k 31.01.2020, proto se domnívám, že společnost nepostupovala dle svých obchodních podmínek. Zároveň měla být k tomuto datu zrušena i automatická prolongace služeb, což jsem požadovala.

Děkuji společnosti dTest za řešení mé stížnosti, považuji za vyřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.