Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3839Reklamace pozdě dodaného zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Zdeněk Řešátko

Znění stížnosti

Dne 20.5. jsem zaslal na ČSA doporučený dopis týkající se zpožděného zavazadla, jehož kopii přikládám níže. Na celé věci mi nejvíce vadí arogance ČSA, kterým ani po opakovaných urgencích nestojím po čtvrt roce za odpověď. Ke konkrétnímu odpovědnému zástupci ČSA je nemožné se přes hradbu automatických telefonů a e-mailových adres dostat. Poradíte mi, prosím, jak postupovat? Veškeré podklady, které uvádím v dopise mám samozřejmě k dispozici.
Předem děkuji.


Požadované řešení

Žádám vyjádření odpovědného pracovníka ČSA a náhradu nezbytně vynaložených nákladů za nákup nejnutnějšího ošacení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 10:33, před 10 lety

Dle Montrealské úmluvy odpovídá dopravce za škody způsobené zpožděním letecké dopravy cestujících, zavazadel nebo nákladu. Dopravce však neodpovídá za škody způsobené zpožděním, jestliže prokáže, že on sám a jeho zaměstnanci a agenti učinili veškerá možná opatření, která lze spravedlivě požadovat, aby škodu odvrátili, nebo že nebylo v jejich silách, aby tak učinili.
V tomto případě se může jednat o proplacení nákladů vynaložených na pořízení nezbytných potřeb pro pobyt v destinaci po dobu, kdy odbavené zavazadlo spotřebitel neměl k dispozici. Výši škody je nutné doložit, a to například účtenkami. Odpovědnost za škodu je limitována do výše cca 33 000 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 20:31, před 10 lety

Společnost České aerolinie a.s. byla o podané stížnosti informována. Doposud však nevyužila možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.