Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.12. mi bylo sděleno, že výkon se nemůže provést pro rozbitou hlavici přístroje. 16.12. jsem písemně požádala o navrácení peněz. Mailem mi sdělili, že můj požadavek byl zaslán na další oddělení, které se vrácením peněz bude zajímat. A nic. Změna nastala pouze v redukci telefonních čísel na stránkách tohoto divného podniku. Po načtení reklamací vlastně zjišťuji, že Medikhaus má z nějakého důvodu na vrácení peněz lhůtu 30 dní, což je ještě něco přes 14 dní. Platbu jsem však posílala kolem 15.11., ale termín jsem dostala až za měsíc. Medikhaus má vlastně možnost disponovat se zaslanými penězi po dobu dvou měsíců. Mno, když bych chtěla půjčku já od banky, musela bych počítat s % navíc, Medikhausu prochází vše.
ultraliftX
Pokud je jasné, že se výkon nemůže provést z důvodu poruchy a zákazník nepřistoupí na jiný termín, vrácení by mělo být rychlé, pružné.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
S paní Štirandovou jsme vyjednali nový termín ošetření na příští měsíc a reklamaci stáhla.
Dobrý den, ráda bych si ponechala vyjádření po dohodnutém termínu na 5.2.2020.
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku a žádáme ji následně o sdělení, zda služba byla poskytnuta.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
opravdu jsem byla ošetřena na dohodnutý termín. Domnívám se, že určitý podíl na rychlém termínu, byla možnost se vyjádřit na Vašich stránkách a i to, že mě došly síly bojovat s někým, kdo si mohl stanovil neprůstřelné obchodní podmínky. Ale nic se nemění na faktu, že Medikhaus mi prodal voucher na proceduru, na kterou,v době zakoupení voucheru (15.11.2019), neměl dlouhodobě přístroj k dispozici. Nový přístroj byl pořízen až začátkem tohoto roku. Jako zákazník se cítím tímto jednám podvedena a rozhodně jejich služeb už nevyužiju. Doporučuji všem, než zakoupíte vouchery, si zjistit objednací termín. Pokud je delší než uvedených 14 dní, kdy máte ještě možnost vrácení peněz, já osobně už bych do toho nešla.