Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38398Nedodání zásilky na ParcelShop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2020, před 5 lety

Zuzana Sadílková

Znění stížnosti

Dobrý den, poprvé jsem využila možnost vyzvednutí zásilky na ParcelShopu.
Od 23.12. se k zásilce nemohu dostat, přikládám historii z Detailu zásilky. ParcelShop je prodejna Žabka ve Starostrašnické ulici, při výběru místa jsem ale požadovala ze seznamu míst Žabku v Obloukové ulici … Proč změna , nevím...
č. zásilky 40891890707.
Na zákaznické lince mi dali tel. na řidiče. Ani jeden mi telefon nezvedl...

3.12.2019 7:30
Zásilku doručujeme na ParcelShop
23.12.2019 12:40
Vykládka na ParcelShopu
23.12.2019 14:33
Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení příjemce.
30.12.2019 6:17
Zásilka se nachází na doručujícím depu.
30.12.2019 9:32
Zásilku doručujeme na ParcelShop
30.12.2019 14:35
Zásilku budeme doručovat v jiném termínu.
30.12.2019 17:00
Zásilka bude vrácena zpět odesílateli.
2.1.2020 7:26
Zásilka se nachází na doručujícím depu.
2.1.2020 9:13
Zásilku doručujeme na ParcelShop


Požadované řešení

Ráda bych si převzala zásilku....
Ráda bych, aby se mnou komunikovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 10:44, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 12:22, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.