Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, poprvé jsem využila možnost vyzvednutí zásilky na ParcelShopu.
Od 23.12. se k zásilce nemohu dostat, přikládám historii z Detailu zásilky. ParcelShop je prodejna Žabka ve Starostrašnické ulici, při výběru místa jsem ale požadovala ze seznamu míst Žabku v Obloukové ulici … Proč změna , nevím...
č. zásilky 40891890707.
Na zákaznické lince mi dali tel. na řidiče. Ani jeden mi telefon nezvedl...
3.12.2019 7:30
Zásilku doručujeme na ParcelShop
23.12.2019 12:40
Vykládka na ParcelShopu
23.12.2019 14:33
Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení příjemce.
30.12.2019 6:17
Zásilka se nachází na doručujícím depu.
30.12.2019 9:32
Zásilku doručujeme na ParcelShop
30.12.2019 14:35
Zásilku budeme doručovat v jiném termínu.
30.12.2019 17:00
Zásilka bude vrácena zpět odesílateli.
2.1.2020 7:26
Zásilka se nachází na doručujícím depu.
2.1.2020 9:13
Zásilku doručujeme na ParcelShop
Ráda bych si převzala zásilku....
Ráda bych, aby se mnou komunikovali.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.