Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
cca před 14 dny jsem volal na Vaši zákaznickou linku s žádostí o okamžitou změnu způsobu doručování informačních letáků Vaší společností do našeho domu na adrese: Za Škodovkou 156/80, 500 04 Hradec Králové. Dodnes jsem žádnou reakci z Vaší strany neobdržel, a proto se na Vás obracím ještě písemnou formou. Pokud ani tato cesta stížnosti nebude vyslyšena a nedojde k nápravě, budu problém řešit právní cestou za podpory společenství vlastníků bytových jednotek.
Odůvodnění: Doručovatel společnosti Kaufland ČR v.o.s. opře nebo položí balík letáků v igelitové tašce do prostoru vjezdových vrat, který při otevření zasahuje do zavírací trajektorie a čidel, které brání následně v zavření. Fotodokumentaci je možno zaslat. Vrata tak zůstávají otevřená. Jelikož jsou jediným možným vstupem do prostor domu, umožňují tak vstupu cizích osob. Za poslední týdny u nás došlo k majetkové trestné činnosti jejíž škoda přesáhla více jak 60.000,-CZK. V současné době toto řeší Policie ČR.
Nepokládat, ani nijak neopírat balík letáků o vjezdová vrata do domu. Nejlépe bude balík s letáky ponechat mimo celý vjezdový prostor.
|
Tweet |
Letáky by měly být ukládány na místa k tomu určená. V tomto případě by bylo patrně nejvhodnějším řešením vymezit prostor pro ukládání letáků, pokud si spotřebitelé dále přejí letáky odebírat. Pokud ne, je možné dát šiřiteli reklamy předem jasně a srozumitelně najevo, že si spotřebitelé nepřejí, aby vůči nim byla reklama šířena.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Vaši společnost jsem již kontaktoval a bez efektu. Pokládám tedy opětovně volání za zbytecne. Nicméně me navštívila Vaše zaměstnankyně a problem budu resit s ni. Dekuji.
Společnost nám sdělila, že stížnost byla vyřešena přímým kontaktem se zákazníkem. Stížnost tedy uzavíráme.