Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38404Nedoruceni balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2020, před 5 lety

Naděžda Sobotkova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Rada bych si stěžovala na pána a paní z PPL, už po 4 jsem snimi měla problém. 2x mi nedorucili balíček ačkoli jsem byla doma. Radši zaslali zprávu ze balíček mám na parcelshopu v coopu v Nížkove. Nedávno mi švihli balíček za branku, opravdu stím hodily a odjeli. A čím to vyústilo dnes, pan mi vola ze mi veze balíček, povídám ze já doma nejsem ale ze doma jsou, ví o balíčku ať zazvoní ze ho čekají. Ani nezastavil a hned jel do parcelshopu do coopu v Nížkove. Chápu ze je to pro ne jednodušší, ale když nejsou schopni zvednout ,,zadek “ a vylézt z auta tak proč tu práci dělají jejich číslo 778748998. Číslo balíčku 56595407 Poděšín. Opravdu mě ta čase společnost přestává bavit! A dost jsem rozhořčena. Děkuji Sobotková


Požadované řešení

Nepřeji si od těchto dvou lidi dorucovat služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 10:33, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 14:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.