Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Rada bych si stěžovala na pána a paní z PPL, už po 4 jsem snimi měla problém. 2x mi nedorucili balíček ačkoli jsem byla doma. Radši zaslali zprávu ze balíček mám na parcelshopu v coopu v Nížkove. Nedávno mi švihli balíček za branku, opravdu stím hodily a odjeli. A čím to vyústilo dnes, pan mi vola ze mi veze balíček, povídám ze já doma nejsem ale ze doma jsou, ví o balíčku ať zazvoní ze ho čekají. Ani nezastavil a hned jel do parcelshopu do coopu v Nížkove. Chápu ze je to pro ne jednodušší, ale když nejsou schopni zvednout ,,zadek “ a vylézt z auta tak proč tu práci dělají jejich číslo 778748998. Číslo balíčku 56595407 Poděšín. Opravdu mě ta čase společnost přestává bavit! A dost jsem rozhořčena. Děkuji Sobotková
Nepřeji si od těchto dvou lidi dorucovat služby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.