Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před Vánoci nám 7.12 přišly 2ks a 10.12. přišel 1ks mobilní telefony, které můj partner zakoupil z našeho účtu, který je na moje jméno (Křížová), ale přes svůj účet na Wish, který má na své jméno, 3 mobilní telefony koupené jako Vánoční dárky na Wish.com.
Mobily měly mít údajně tyto parametry
8 jader,android 8,4GB ram , 64GB paměť rom,
ALE SKUTEČNOST JE JINÁ, a dovoluji si říci, že je to PODVOD, jelikož je to "padělek" v moderním obalu inzerovaný schopný přístroj je ve skutečnosti slabé pomalé neschopné zařízení, je velice pomalý, seká se, nestačí vůbec na běžné úkony a tak jej zeť prověřil programem k tomu určeným a zjistil, že
RAM 512MB, TOTAL MEMORY 465MB,
AVAILABLE MEMORY 73MB, CPU cores 1,
Android version 4.4.2 (KitKat),
foťák naprosto nekvalitní
hned na to partnerovi byl zničeho nic zablokován účet s tím, že "chtějí ochránit jeho finance" a prý má poslat ofocený bankovní účet ze kterého platí aby bylo vidět, jak z něj ony platby odcházejí a poté, že mu účet odblokují,
on to učinil, zaslal....ale oni účet neodblokovali,
ale napsali, že chtějí nyní jeho ID a že postačí jeho jméno a foto když bude vidět a pak že mu účet odblokuji, on to tedy opět učinil ofotil občanku kde je vidět jen jméno a foto, zaslal a oni mu účet konečně odblokovali, ale opět mají další požadavek, že chtějí vidět obálku ve které telefony přišly, ale my si skutečně obálky neschováváme...
Víme i o dalších lidech se stejným problémem, telefon když jej prohlížíte tak hlásí deklarované znaky, ale když jej prověříte ukáže se skutečnost (máme nafoceno)je to podvod a prodávají nám sem padělky
mobilní telefon X27 + ANDROID 8 (sledovací číslo zásilek VR144072825XP + VR144072825YP + RU678160315NL)
Požadované řešení je VRÁTIT PENÍZE jelikož mobily nejsou vhodné k ničemu.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit i z důvodu uvedeného v ust. § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví mají jako dozorové orgány na starosti úřady Celní správy. Na tyto úřady je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím následujících webových stránek: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.