Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#38413Zklamání dětských duší

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2020, před 5 lety

Pavlína Papcunová

Znění stížnosti

Plni euforie jsme s vnoučaty přišli 31.12. do Kauflandu v Plzni na Borských polích, utratili něco přes 1500,- Kč. Jaké zklamání nás čekalo u pokladny, kde jsme se dozvěděli, že Star Wars kartičky již nejsou k dispozici.
Dovedu si živě představit vaše úsměvy,posměšky a znevážení této stížnosti, nicméně jde o naše nejmenší a srdci nejbližší, kterým jsme nedokázali vyhovět v takové banální věci jsme je zklamali.
Za mě se tato situace dá srovnat s klamavou reklamou a rozhodně se budu rozmýšlet, kterému nákupnímu řetězci dám příště přednost.
Musím podotknout, že do této provozovny nosíme poměrně dostatečné množství poctivě vydělaných peněz a tento trapný incident není první v řadě neúcty ke klientům.
Budu ráda za jakoukoliv reakci, možná se také pobavím.

Přes to vše přeji pevné zdraví, štěstí a úspěchů v novém roce
P.P.


Požadované řešení

Obdržení Star Wars kartiček


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 14:03, před 5 lety

Obecně platí dle § 2056 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, že kdo druhému dar jen slíbí, není zavázán k vydání daru.

Nicméně lákání spotřebitelů na zvýhodněný prodej zboží, jehož zvýhodněnost spočívá právě v tom, že spotřebitel obdrží dar, který však prodejce není schopen poskytnout, by mohla být posouzena jako nekalá obchodní praktika. Tak lze dle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kvalifikovat jednání, které je rozporu s požadavky odborné péče a podstatně narušuje nebo je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele. Podstatné narušení ekonomického chování spotřebitele je nutné posoudit individuálně.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2020 17:14, před 5 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 16:10, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 07:50, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.