Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zhruba před jedným rokem sem hledal nějakou seznamku. Po registraci když sem zjistil že abych mohl dále komunikovat, bylo zapotřebí zakoupit VIP. Když sem toto zjistil tak sem stránku vypl a už se na ní ani nepřihlásil.
Teď po dlouhé době na emailu vidim výhružný dopis o zaplaceni + penále které si společnost naůčtovala.
Mám tohle brát jako spam? O VIP zájem nebylo a tudiž sem nic nenakupoval.
Můžete mi teď někdo poradit co dál?
Pokud se najde někdo komu se to podařilo vyřešit může se podělit? Goodmansig@seznam.cz
Dluh za produkt který sem si neobjednal.
Jak se zbavit aktuálího dluhu a dluhu do budoucna.
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva (společnost předem prokazatelně informovala spotřebitele o všech smluvních podmínkách), nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, v němž společnost informoval o tom, že se do její služby neregistroval a tudíž s ní ani neuzavřel žádnou smlouvu.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.