Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16. 12. 2019 odešla z mého účtu platba ve výši 659,- Kč za objednané boty. Transakce č. C 3483XX1546048793XX, číslo objednávky
127 448, VS 1546048793, popis transakce ORDER #102324610[1].
Dosud jsem neobdržela žádnou zprávu ani zboží. Prosím o prošetření!!
Prosím o vrácení částky 659,- Kč.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, prosíme o zaslání potvrzení o provedené platbě, na jaký email byla objednávka vytvořena. Situaci poté prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Platební údaje Na účet
107-4362640257/0100
PAYU SA
Popis pro mě
Zpráva pro příjemce
PLATBA 1546048793
Variabilní symbol
1546048793
Konstantní symbol
0
Specifický symbol
47
Expresní platba
Ne
Tato platba odešla z mého účtu dne 16.12.2019, jak jsem již dříve uvedla.
K mé stížnosti uvádím, že obuv mi byla doručena tento týden, v úterý 7.1.2020, ale bohužel jde o jiný vzor, objednaný měl být na suché zipy, došlý je na tkaničky, dále velikost též neodpovídá, objednáno bylo zboží vel. 39, dodáno ve velikosti 38! Jsem hluboce zklamaná a nikomu bych váš obchod n e d o p o r u č i l a.
je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
Ateli s.r.o.
(číslo objednávky)102324610
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Reklamace je řešena v zákonné lhůtě do 30 dnů od přijetí požadavku.
Děkujeme Vám.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Jak jsem již výše uvedla, jsem hluboce zklamaná s vyřízením mé objednávky. Při představě dalších výdajů za vrácení zboží, jak uvádíte doporučeným baličkem, jsem se rozhodla tyto boty věnovat svému vnukovi, ačkoliv byly určeny pro mne.
Při pročítání ostatních reklamací jsem zjistila, že vaše společnost je uváděna v řadě případů, tudíž nemám a nemohu již mít ve vás žádnou důvěru!!!
Objednávám si běžně zboží přes internet, ale s takovýmto jednáním jsem se dosud nesetkala. Budiž to varováním pro ostatní nakupující!!!
pro proplacení poštovného prosíme o zaslání fotografie podacího lístku do emailu.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Patrně jste si zcela pozorně nepřečetla mé předchozí vyjádření, o tom, že boty jsem darovala svému vnukovi, tudíž je vracet již nebudu. Nadále se nehodlám této kauze věnovat. Vnukovi jsem sice udělala radost, ale sama jsem bez bot.
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: