Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#38418Porušení ochrany údajů zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2020, před 5 lety

Eva Kloboučníková

Znění stížnosti

Dobrý den VÁŽENÉ O2,jsem Vaší spokojenou zákaznicí bez přerušení již 20 let, a proto mi není příjemné, že musím poprvé podat stížnost a to na pracovnici M. Č. (jméno viz referenční údaje) z pobočky na I.P.Pavlova v Praze. Dne 31.12.2019 vyzradila mému manželovi bez mé přítomnosti a souhlasu údaje o mých platbách a zřízených službách ze systému. Tím mi způsobila značné komplikace v manželství. Prosím o Vaše vyjádření, zda-li pracovnice M. Č. postupovala správně nebo se dopustila chyby. Děkuji. Kloboučníková


Produkt

Mám osobní důvody k nevyzrazení mých plateb a zřízených služeb dalším členům rodiny.


Požadované řešení

Pokud jednala pracovnice nesprávně, prosím o její důkladnější poučení a proškolení, případně potrestání dle směrnic o ochraně dat či pracovního řádu zaměstnavatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 13:38, před 5 lety

Společnost by bez souhlasu spotřebitelky neměla informovat třetí strany o spotřebitelčiných údajích o platbách a službách které spotřebitelka využívá. Nakládala-li společnost (resp. její zaměstnankyně) neoprávněně s osobními údaji spotřebitelky, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2020 15:56, před 5 lety

Hezký den,

je mi líto, že jste měla důvod k podání stížnosti, vězte, že je v našem zájmu, aby každý zaměstnanec naší společnosti či zástupce smluvního partnera byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků a poskytoval přesné a srozumitelné informace.

Vaši zpětnou vazbu jsem předala nadřízenému zmíněné pracovnice, který již na základě vaší návštěvy prodejny podnikl potřebné kroky interní cestou.

Vzniklá situace mne mrzí a velice se za ni omlouvám, věřím, že se v budoucnu ni podobného již nebude opakovat.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2020 23:37, před 5 lety


Eva Kloboučníková

Na základě nové legislativy EU, která platí od 25.5.2018 Vám tímto znovu oznamuji, že byla porušena ochrana osobních údajů. Žádám Vás o kompenzaci za vzniklé potíže. V opačném případě podám stížnost na příslušný úřad. Eva Kloboučníková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 08:11, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2020 14:28, před 5 lety

Hezký den,

vaši stížnost jsem předala k řešení naším specialistům, kteří vás budou kontaktovat ohledně dalšího postupu. Požádám vás proto o strpení.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 16:45, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.3.2020 18:04, před 5 lety


Eva Kloboučníková

Hodnocení:

Komentář: Případ považuji za vyřešený k mé spokojenosti, od 02 přijímám omluvu a kompenzaci ve výši 50% slevy z posledního vyúčtování.