Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3842Pevná linka-porucha,placení měsíčního nájmu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Irena Duppalová

Znění stížnosti

Refer.číslo:0600107840,tel.č.577133542,Jaroslav Duppal Luhačovice
el.
Dne 10.července mě zemřel manžel,odběratel výše uvedené linky.Po 10.červenci se pokazila pevná linka .Problém byl v aparátu,který byl přenosný a odešla základna.Volala jsem na Vašeho operátora,který to nejdříve zkoušel,zda to půjde a asi po půl hodině/pro mě ztráta času/mě řekl,že musí poslat nový přístroj,i když jsem mu oznámila, v jaké jsem svízelné životní situaci,že musím mít linku zprovozňěnu kvůli spojení s rodinou z Německa. /To nemáte žádného technika pro případ nouze nebo nutných případů?/

Tak jsem musela znovu čekat,až mě přišel nový aparát,ale jaké bylo mé překvapení,když v balíku byl telefon pro pokročilé seniory s velkými čísly typ přístroje TELCO PH-895ID.My jsme měli placenou službu nájmu na přenosný telefon.Po dalším volání přes Vašeho operátora mě ujistil,že předešlý kolega udělal chybu a měl mě poslat na nejblížší místo,kde sídlí Vaše pobočka,jelikož to jinak nelze udělat.Další den ztráty.Dne 16.7.2014 jsem dorazila na pobočku ve Zlíně a tam jsem více jak hodinu řešila tento problém.Došlo pouze k tomu,že mě Váš zaměstnance potvrdil vrácení typu přístoje /viz uveden výše/.
Místo toho,abych se z tíživé situace mohla vymanit,tak jsem musela neustále řešit problém z najatým telef.aparát,který mě do dnešního dne nejde.
Nehledě na to,že jsem požadovala ,aby mě byla vymazána služba v mém mobilu 724 859 954 /horoskopy/,což se nestalo přes ujištění,že mě další den nepřijde,tak přišel a musela jsem znovu kontaktovat operátora,který mě tuto službu odpojil.Můj manžel měl i mobilní telefon 601359567,abych s ním měla spojení v době jeho nemoci.Po jeho smrti jsem ho přenechala vnukovi a prosila jsem ve Zlíně,aby ho nějak zablokoval,jelikož je tam malý tarif.Do dnešního dne nevím,zda je tam nastaveno u některých služeb zablokování,jelikož mě zatím nebyl doručen úmrtní list a do doby jeho doručení nemůžu dle Vás nic podnikat.
Je mě z toho všeho špatně,když vidím,jak se chováte ke klientům,kteří jsou u Vaší společnosti již velmi mnoho desítek let.
Nemám slov a dle výše uvedené pevné linky, 2 mobilních telefonů a u pevné linky zřízení služby internetu,televize je vidět,že vše máme přes Vaši firmu.
Po převzetí úmrtního listu a příchodu na Vaší pobočku budu uvažovat o zrušení služeb,jelikož se nechováte ke svým zákazníkům loajálně a spíše jenom využíváte naši neznalost a to,že nemáme čas k tomu,abychom si mohli najít lepšího operátora.


Produkt

vše uvedeno výše


Požadované řešení

Zavedení pevné linky,po příchdou na pobočku ve Zlíně odpovědného a znalého pracovníka,který bude ochoten věnovat čas a rady,které mě pomohou při řešení převodu tel.aparátů a hlavně,abych jako jediný člen domácnosti nemusela zbytečně platit velké poplatky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 14:08, před 10 lety

Jedná-li se o nájem přístroje, společnost by měla odstranit vadu bez zbytečného odkladu, odpovídá-li za tuto vady. Oznámí-li spotřebitel řádně a včas vadu věci, kterou má společnost odstranit, a neodstraní-li ji bez zbytečného odkladu, takže spotřebitel může věc užívat jen s obtížemi, má nájemce právo na přiměřenou slevu z nájemného nebo může provést opravu také sám a požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů. Ztěžuje-li však vada zásadním způsobem užívání, nebo znemožňuje-li zcela užívání, má spotřebitel právo na prominutí nájemného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2014 15:14, před 10 lety

Dobrý den,

při hlášení poruchy pevné linky bylo zjištěno, že je závada v aparátu a jelikož jej máte v nájmu, byla doporučena jeho výměna. Tu nejprve zajišťovali specialisté z technické podpory a zasláno bylo zařízení, jehož nájem je ve stejné cenové výši jako zařízení předchozí. Omlouvám se, že Vám kolegové nezaslali identický typ přístroje. Zaslání bezdrátového přístroje jsem Vám nyní zajistil. Doručen by měl být do 3 pracovních dní.

Službu horoskopu máte u Vašeho čísla zrušenou od 20. 7. 2014. U druhého telefonního čísla, které jste dala vnukovi, není nastaveno omezení. Máte-li zájem zde nastavit finanční limit pro blokaci po provolání určité částky nad rámec tarifu, pak nás prosím kontaktujte s požadavkem a telefonním číslem na www.o2.cz/dotazproguru. Pro ověření je nutné uvést také referenční číslo plátce z vyúčtování za mobilní služby, nebo rodné číslo. Z důvodu ochrany citlivých identifikačních údajů je neuvádějte zde ve veřejném popisu. Minimální výše limitu je 50 Kč vč. DPH a omezení lze nastavit buď na veškerý placený provoz, nebo na volání do zahraničí a roaming či na volání do jiných sítí (v tomto případě fungují SMS do ostatních sítí a volání do sítě O2).

S pozdravem a přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2014 16:59, před 10 lety


Irena Duppalová

Vážení obchodní přátelé,
v tuto chvíli mě nefunguje nejen telefonní aparát,ale odešel mi o modem.Ve středu se obrátím ve Vaší prodejně ve Zlíně a budu žádat ukončení služby televize i internetu na pevné lince.Věřím,že ve Vaší prodejně ve Zlíně bude dostatečně erudovaný pracovník,který mě nezdrží déle jako posledně /hodinu s tím,že nic nebylo vyřešeno./
Horoskopy šly dál a vnukovi nebylo žádné omezení zadáno.
Měli byste si pro období prázdnin zařídit schopné pracovníky,protože si myslím,že jsem mluvila s brigádníkem,jelikož neustále odbíhal do kanceláře a radil se.
Jelikož mám vážnou rodinnou situaci,chci vše vyřešit v klidu a věřím,že budu jednat jak jsem uvedla výše se schopným pracovníkem,který má přehled a umí poradit.
Vaše prozatimní klientka Duppalová Irena

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 16:09, před 10 lety

Pokud se spotřebitel rozhodne ukončit službu, doporučujeme, aby si uschoval písemné potrvzení a zkontroloval si, zda jsou ukončovány všechny služby, které si přeje ukončit. Také upozorňujeme spotřebitele, že v případě předčasného ukončení smlouvy, může poskytovatel služby požadovat jednu pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jednu pětinu součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Co se týká prémiových SMS, Váš vnuk může jejich příjem zrušit sám dle typu zprávy. Doporučujeme spotřebiteli, aby si v této souvislosti prostudoval tzv. kodex premium SMS, který poskytoval služby dodržuje - http://www.platmobilem.cz/stazeni-souboru/342/kodex-premium-sms-cz-ucinnost-od-8.2.2014?fd=fd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.7.2014 06:03, před 10 lety


Irena Duppalová

Dnes budu jednat ve Zlíně,tak uvidím ,jak vše dopadne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 09:01, před 10 lety

Žádáme spotřebitelku o informování ohledně dalšího vývoje situace, případně o uzavření stížnosti, bude-li jednání ve Zlíně úspěšné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.7.2014 17:39, před 10 lety


Irena Duppalová

Hodnocení:

Komentář: Poděkování oběma pracovníkům prodejny Zlín.Zejména panu Michalu Včelicovi,který jednal se mnou dnes korektně,erudovaně a taktně.
V Praze mě zaslali bez mého vědomí nový telef.přístroj.Tento si nevyzvednu a měli by nejprve uvědomit zákazníka,jelikož jsem při poslední návštěvě v prodejně sdělila,že si ještě rozmyslím,zda si koupím nový aparát neb si nechám zapůjčený od mého švagra.Toto mé dřívější rozhodnutí potvrdil
pracovník,s kterým jsem jednala poprvé,za což mu také velmi děkuji.