Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#38422Nevrácení peněz za voucher a klamání spotřebitele

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2020, před 5 lety

Lenka Novotná

Znění stížnosti

U Společnosti ELIMAT INVESTMENT s.r.o. jako provozovatele Platan Clinique jsem dne 23.10.2019 zakoupila přes internet voucher v hodnotě 5.519,- Kč na 5 ošetření kmenovými buňkami do vlasů. V době zakoupení byly inzerovány pobočky dané estetické kliniky v Praze, Brně, Olomouci a Opavě. Při telefonickém objednání ošetření mi bylo sděleno, že pobočka v Opavě již neexistuje a když jsem odmítla cestovat do Brna a Prahy z časové vytíženosti, bylo mi sděleno, že si můžu požádat o vrácení peněz e-mailem. Žádost o vrácení peněz jsem zaslala mailem dne 30.10.2019, tedy ve lhůtě 14 dnů od zakoupení přes internet. Dne 31.10.2019 mi přišla odpověď, že se velice omlouvají a peníze mi samozřejmě vrátí ve lhůtě 30 pracovních dní, jak mají uvedeno v obchodních podmínkách. Po uplynutí této lhůty si stále jen mailujeme, kdy já se dotazuji na vrácení financí a protistrana se vymlouvá na finanční oddělení. Rovněž jsem je upozornila na to, že na svých webových stránkách klamou spotřebitele, neboť tam uvádějí informaci 100% garance vrácení peněz do 14 dní. Veškerou korespondenci mám uloženou.

Děkuji


Produkt

Voucher na 5 ošetření kmenovými buňkami do vlasů


Požadované řešení

Prosím pomozte nejen s vrácením financí mé osobě a pokud by to šlo i s úroky, ale rovněž zastavit klamání ostatních spotřebitelů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2020 18:39, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 15:23, před 5 lety

Na základě žádosti spotřebitelky na ni přeřazujeme stížnost, aby ji mohla uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.1.2020 07:43, před 5 lety


Lenka Novotná

Hodnocení:

Komentář: S vyřízením mé stížnosti jsem maximálně spokojená, dtestu děkuji za radu, jak postupovat dále a za to, že takto pomáháte. Nepřestávejte v tom, děláte to moc dobře. :-)