Společnost


Maxart Media s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38434 měsíce nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Jiří Božejovský

Znění stížnosti

Dobrý den,

Stále čekáme na vyřízení reklamace mobilního telefonu LG D605.
(zakoupeno 19. 11. 2013 obj. č. eshop8131117010, cena celkem 6.295,-) Důvodem reklamace byla porucha reproduktoru - nešel zvuk. Telefon jsme zaslali poštou už před čtyřmi měsíci a do této doby jsme neobdrželi reklamační protokol, ani žádné vyrozumění, jak bude reklamace řešena. Prodávajícímu je problém se dovolat a když se to přece zdaří, slyšíme jen sliby o brzkém řešení a prosby o strpení. Prodejci jsme zaslali doporučený dopis s žádostí o vrácení peněz, vzhledem k tomu, že reklamace nebyla dodnes vyřízena. Nedostali jsme žádnou odpověď.


Produkt

Telefon LG D605 Optimus L9 II, černá , výr. č. 358379050146089


Požadované řešení

Vzhledem k dosavadnímu přístupu požadujeme okamžité vrácení peněz. V opačném případě písemné vyrozumění, proč požadavek nelze splnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 13:48, před 10 lety

Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, nedohodne-li se prodávající se spotřebitelem jinak. Pokud tato lhůta marně uplyne, spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že zboží bylo do reklamace přijato. Také je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebite, konkrétně nevystavení reklamačního protokolu a nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 16:41, před 10 lety

Společnost Maxart Media s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 09:15, před 10 lety

Spotřebitel nám po uzavření stížnosti sdělil, že se reklamaci podařilo vyřídit k jeho spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.