Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Stále čekáme na vyřízení reklamace mobilního telefonu LG D605.
(zakoupeno 19. 11. 2013 obj. č. eshop8131117010, cena celkem 6.295,-) Důvodem reklamace byla porucha reproduktoru - nešel zvuk. Telefon jsme zaslali poštou už před čtyřmi měsíci a do této doby jsme neobdrželi reklamační protokol, ani žádné vyrozumění, jak bude reklamace řešena. Prodávajícímu je problém se dovolat a když se to přece zdaří, slyšíme jen sliby o brzkém řešení a prosby o strpení. Prodejci jsme zaslali doporučený dopis s žádostí o vrácení peněz, vzhledem k tomu, že reklamace nebyla dodnes vyřízena. Nedostali jsme žádnou odpověď.
Telefon LG D605 Optimus L9 II, černá , výr. č. 358379050146089
Vzhledem k dosavadnímu přístupu požadujeme okamžité vrácení peněz. V opačném případě písemné vyrozumění, proč požadavek nelze splnit.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, nedohodne-li se prodávající se spotřebitelem jinak. Pokud tato lhůta marně uplyne, spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že zboží bylo do reklamace přijato. Také je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebite, konkrétně nevystavení reklamačního protokolu a nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace.
Společnost Maxart Media s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Spotřebitel nám po uzavření stížnosti sdělil, že se reklamaci podařilo vyřídit k jeho spokojenosti.