Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si zboží na dobírku v Praze. S odesílatelem byla perfektní dohoda a dohodl jsem se s ním o expresní dodávce. Znamenalo to zvýšenou cenu tj. 189,-Kč, kterou jsem odsouhlasil. Trochu mě zatrnulo, když jsem zjistil, že zásilku převzala Česká pošta a je to zásilka "do ruky". A zatrnulo mě správně. Oznámili že doručení proběhne 3.1.2020 a v emailu bylo i telefonní číslo na řidiče, který bude zásilku doručovat(pan D. H. tel. 730583201). Ráno v 8:04 jsem mu tedy zavolal, kdy mohu zásilku očekávat. Odpověděl, že bude teprve nakládat a tak čas bude někdy po poledni a že mi zavolá. Řekl jsem mu, že jsme doma a čekal a čekal..... Někdy kolem 13:00 jsem šel před dům a podíval se do schránky a ejhle, byl tam papírek od České pošty. Balík do ruky mám uložen na poště. Pan Hojný nejen nezavolal ale ani nezazvonil. A tak pro balík dojdu na poštu, hlavně ,že jsem si připlatil... Nechci žádné peníze zpět, ale příště už nepřipustím, abych využíval předražené a nesplnitelné služby České pošty. Na webu Č.P. nelze podat stížnost či reklamaci na můj problém. Je tam pouze možnost reklamovat poškozený balík.
zásilka předaná poště v Praze 5 2.1.2020, balík do ruky DR0138393738L1500
Jediné řešení nevyužívat služeb České pošty.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman