Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, minulý rok jsem řešila zrušení účtu. Přišel mi dopis, že dlužím přes 2000 kč za to že jsem tam vlastně vůbec nebyla. Dluh jsem zaplatila a poslala jsem i email na zákaznický servis s tím, že jsem dluh zaplatila a zažádala jsem onzrušení účtu. Nikdo se mi neozval.
Děkuji za odpověď...
Zrušení účtu
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu. Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila a respektovala ukončení členství ze strany spotřebitelky.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.