Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.11.2019 jsem si objednala dvoje šaty. 18.11. jsem je uhradila.
2.12.2019 mi byly jedny šaty doručeny (no spíše zástěra, šaty to moc nepřipomíná) a když jsem si ve sledování zásilky zadala, kdy mi dojdou druhé šaty, tak se objevilo, že vše bylo doručeno. Psala jsem tedy maily, ale vrátí se mi vždy zpět s tím, že nejdou doručit.
Jiný kontakt na ně nemám, takže nevím, jak jinak se přihlásit o své zboží nebo peníze.
Číslo objednávky 1761879 Číslo zákazníka 1761879
Chtěla bych za ty druhé šaty vrátit peníze. Je to 539,- Kč.
První šaty jsou taky hrozné, ale poslání zpět by mě stálo další peníze. Takže je raději zdarma vyhodím. Ale chci peníze alespoň za ty nedošlé šaty.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.