Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38438Dodání nevhodného produktu...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2020, před 5 lety

Jaroslav Tomíček

Znění stížnosti

Dne 2.1.2020 jsem přijal od PPL doručovatele zásilku a zaplatil hotově 2300 Kč po otevření jsem zjistil že se jedná o zboží které není to co jsem potřeboval,nějaké podivné 3 ks. karet co jsem dostal mě nezaujala a nemám zájem je vlastnit a proto je vracím zpět na adresu která je uvedena jako odesilatel ONLINE STORE Sp.z.o.o. Strojnická 373 Český Těšín 737 01


Produkt

Tři ks.QUANTUM ENERGY CHIP karty v orig obalu nerozbalené ( vracím zpět )


Požadované řešení

Odstoupení od prodeje dle obchodního zákona a proto ho v plném rozsahu využiji a zaslanou věc QUANTUM ENERGY CHIP 3 KS.karet vrátím a to nejpozději 9.1.2020 poštou na uvedenou adresu.poté požaduji vrácení oné částky 2300 - Kč na můj účet do 30 dnů od podání stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2020 23:52, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 15:07, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele k doplnění dalších relevantních informací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.2.2020 11:44, před 5 lety


Jaroslav Tomíček

Jeto podivná firma která z nás dělá hloupé kupující blbce, po odeslání do 14 dnů v lhůtě vrácení peněz za nevhodné zboží doporučeným dopisem mě přišla po 16 dnech zpět že si jí nikdo nevyzvedl, obracet se nyní mám na koho a kam, děkuji Jaroslav Tomíček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 10:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.