Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem s manželem nakupovala v Lidl provozovna Turnov. Nakoupila jsem jedny hrozny tmavé 500g za 69,90. U pokladny mi byly ale účtovány dvakrát. Všimla jsem si toho až doma, kdy jsem si kontrolovala účtenku. Na zákaznickou linku se nemohu dovolat, automat mě nespojuje, nakonec hovor ukončen automatem.
Účtenka má čislo 09360, 3.1.2020 13:13
Terminál MILIDL1515-53268151
Číslo účtenky 0151-030120-05-264851
Provozovna 421, pokladna 05
Částka 1123,32 kč
Je divné, že obvykle stejné zboží se zobrazí na stejné účtence např.2x69,90 hrozny modré, ale tady jsou načtené každá položka jinde.
Chci vrátit peníze
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelka, která je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, paní Letková,
za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji za velmi rychlou a účinnou pomoc.
Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.