Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3844Označení zákazníka jako zloděje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Josef Hamerník

Znění stížnosti

Opakovaně si stěžuji na poměry na prodejně ve Střelničné ulici Praha 8, kde i po několika stížnostech stále nedochází k nápravě nedostatků. Po zaplacení na pokladně jsou zákazníci obtěžováni prodavačkami otázkou zda: " bylo všechno v pořádku ? " , přičemž následně jsou blikajícím bezpečnostním rámem označeni za zloděje, ačkoli zboží řádně zaplatili a mají toto zboží na účtence z pokladny. Přes opakované sliby nápravy se neděje vůbec nic, bezpečnostní rámy nejsou seřízeny a personál se vysmívá zákazníkům, že vlastně o nic nejde. Nechal jsem si zavolat dnešní vedoucí prodeje a ta se mi smála do očí, že se mi něco nelíbí.
Jelikož se na centrále Kauflandu nemohu domoci nápravy, obracím se na Úřad ochrany spotřebitelů a o postupu budu informovat i německou firmu Kaufland, aby věděla, jakou reprezentaci jí české zastoupení poskytuje.
Udělám všechno co bude v mých silách, aby se poměry na této prodejně změnily, jelikož na jiných prodejnách Kauflandu a u jiných prodejců k tomuto zacházení nedochází. Nemám vůbec v úmyslu se vzdát a chodit jinam, udělám vše, aby jinam museli odejít ti, kdož za poměry na Střelničné nesou zodpovědnost


Produkt

Ústní voda Listerine označená elektronickou etiketou, řádně zaplacená, ale prodavačkou nesprávně "odblokovaná"


Požadované řešení

Jakékoli sankce proti prodejně za pomluvu vůči zákazníkům, označeným bezpečnostním rámem za neplatiče a to omluvu veřejnou. Zákazníci jsou veřejně označeni za zloděje, ale zjištění, že k porušení zákona z jejich strany nedošlo se prodejce chová, jako kdyby se nic nestalo.
zákazník byl veřejně pomluven, má se mu dostat věřené omluvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 15:05, před 10 lety

Chování zaměstnanců není přímo upraveno právem. Společnosti standardně vypracovávají etické kodexy, dle kterých se mají zaměstnanci při jednání se zákazníky řídit.
Společnost má právo na ochranu svého majetku, na druhou stranu, pokud již spotřebitel zboží řádně zakoupil a vlastnické právo přešlo na něj, mohou být tyto incidenty považovány za zásah do důstojnosti a vážnosti spotřebitele. V tomto případě opravdu záleží na intenzitě zásahů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:07, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že stížnost byla vyřešena přímým kontaktem se zákazníkem. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.