Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#38442Vstupenky Rock am Ring

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2020, před 5 lety

Tomas Daňsa

Znění stížnosti

Dobrý den,

jako vánoční dárek jsem dostal 4x vstupenky na Rockový festival v německu Rock am Ring.

Po důkladnějším přečtení informací na vstupence jsem se ale dozvěděl, že se jedná pouze o zaplacené místo pro auto na parkovišti a vstup do campu, který je zřízen pro ubytování návštěvníků festivalu.

Když jsme chtěli lístky vyreklamovat s tím, že se jedná o omyl, bylo nám nabídnuto, že lístky od nás odkoupí, ale za výrazně nižší cenu.

Navíc pří nákupu těchto lístků je uváděno, že se jedná vstupenky na rockový festival, nikde není napsáno, že jsou to vstupenky jen do kempu a zaplacené parkovací místo...

Věřím že se vše vysvětlí a bude možné vrátit tyto vstupenky za cenu kterou byly pořízeny.

Děkuji.


Produkt

číslo zakázky 23513033


Požadované řešení

Vrácení platby za vstupenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 11:25, před 5 lety

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku v souladu s uzavřenou smlouvou nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 10:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.