Společnost


Bulova Invest Ltd.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38445Nemožnost odstoupení od smouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2020, před 5 lety

Vítězslav Semerád

Znění stížnosti

zakoupil jsem si vaše 2 služby na zkušební dobu 3 dny á 3 dolary, nikde není uvedeno že po uplynutí 3 dní se začnou automaticky stahovat peníze z mého účtu.Výpovědní doba 72 ( 3 dny)zároveň koliduje s možností se zároveň oddlásit a využít jen zkušební dobu.Toto považuji za podvodné jednání


Produkt

erotický portál jenomsex.cz a bratrský portál......


Požadované řešení

Požaduji okamžité ukončení smlouvy- podávám ji více než 72 hodin před uplynutím prvního předplaceného měsíce.Chci být písemně na můl e mail informovám že obě mé smlouvy byly ke dni uplynutí předplacené lhůty zrušeny.
Váše erotické portály se nechystám nadále využívat a již nyní nevyužívám.
V opačném případě nevyhovění mé žádosti o ukončení předplaceného členství bych se musel obrátit na ČOI z zůvodu nemožnosti ukončit členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 14:01, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud společnost záměrně znemožňuje včasné vypovězení smlouvy (délka výpovědní doby je shodná se zkušební dobou), nemohl být právní vztah automaticky prodloužen.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 12:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.