Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38446Nereagování na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2020, před 5 lety

Eliška Borovičková

Znění stížnosti

Před 2 měsíci jsem reklamovala výrobek který neodpovídal popisu. Místo luxusního kardiganu došel doslova hadr. Přesto, že jsem postupovala dle pokynů, dodnes žádná reakce a na mé urgence mne automatická odpověď přesouvá na často kladené otázky a tam po vyplnění formuláře opět nereagují. Mgr. Eliška Borovičková


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 18:23, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2020 12:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.