Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
před cca 11 měsíci jsem před odjezdem do USA navštívil Vodafone na pražském Andělu, abych domluvil zmražení čísla po dobu, než budu pryč. Žádost o změnu je viditelná ve Vašem systému. Už během prvních dnů za hranicemi (ještě v EU) mi mé číslo přestalo fungovat, což jsem přičítal domluvenému zmražení.
Po několika měsících jsem od své matky zjistil, že na mé číslo existuje několikatisícová pohledávka, kterou zaplatila. Pak přišla druhá, kterou již nezaplatila a ze které se stala čtyřtisícová exekuce. Aby předešla návštěvě exekuce, radši pohledávku po domluvě se mnou zaplatila. To vše ve chvíli, kdy mělo být číslo zmražené a já s ním neměl mít žádné výdaje.
Po návratu jsem na pobočce zjistil, že k domluvenému zmražení nejen že nedošlo, ale že mé číslo je v karanténě, neexistuje a za rok půjde znovu do prodeje. Člověk, se kterým jsem na pobočce zmražení domlouval u Vodafone prý už nepracuje.
Žádám tedy tři věci: zastavení vymáhání pokuty, vrácení peněz - a hlavně - vrácení mobilního čísla. To číslo mám deset let a je na něj navázáno několik tisíc kontaktů.
Považuji za trestuhodné, že Vodafone, místo aby zjednodušil svému letitému zákazníkovi život, tak ho šikanuje, posílá na něj exekutory a jeho číslo do karantény.
O.K.
mobilní služby
Žádám tedy tři věci: zastavení vymáhání pokuty, vrácení peněz - a hlavně - vrácení mobilního čísla. To číslo mám deset let a je na něj navázáno několik tisíc kontaktů.
|
Tweet |
Smluvní ujednání, byť bylo patrně učiněno pouze v ústní formě, strany zavazuje. Byla-li platně provedena žádost o zamražení a bylo-li provedení této služby spotřebiteli potvrzeno zaměstnancem na pobočce, je tím společnost vázána. Společnost není oprávněna za vlastní pochybení účtovat spotřebiteli jakékoliv poplatky.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by jej reklamovat, i za použití námitek, které jsme uvedli výše.
Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den, pane Koutský,
abychom mohli prověřit situaci, kterou jste popsal, doporučuji uplatnit reklamaci, kterou můžete poslat poštou na adresu:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Odpovíme vám písemně v zákonné lhůtě 30 dnů.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.