Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 1.12. jsem si založil účet na zkoušku.
hned první týden jsem si přál zrušit svůj účet, avšak lze to pouze pokud bude nejdříve zrušeno premiové členství. O to však lze zažádat pouze zasláním vyplněné formy odstupu od smlouvy zaslané faxem.
Již několikrát jsem kontaktoval c-date emailem, avšak bez odpovědi. Nic jsem nenašel z jejich strany ani ve spam.
Tato společnost mi již už z účtu strhla častku 2394,-Kč za premiove členství bez mého vědomí. Nic jsem platit nebo prodlužovat nechtěl.
Přál bych si co nejdříve kontaktovat společnost, zrušit své premiové členství a zaroveň vymazat celý účet s veškerými osobními údaji!!!! ID kontaktu je: 2JCFDD14
Děkuji za rychlé vyřízení.
Prémiový účet
Zrušení prémiového členství a následně úplné smazání účtu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zaslal společnosti výpověď prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail a tím prokázat snahu o včasné a řádné zrušení smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se smlouvu pokusil včas vypovědět (dokumenty by měl spotřebitel uchovávat alespoň po dobu 3 let).
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.