Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách firmy Vevio jsem si dne 23.10.2019 objednala koženou kabelku za 627 Kč a dne 9.10.2019 kožené boty Victoria za 799 Kč.Zboží jsem obdržela,ale kvalita hrozná,vůbec neodpovídá nafocenému zboží na jejich stránkách.Na boty jsem zasílala reklamaci dne 20.11.2019 a na kabelku dne 28.11.2019.Po vypršení jimi udané doby třiceti dnů se mi již nikdo neozval.Tak jsem ještě dvakrát vyplnila jejich formulář na podporu zákazníků,kde mají udáno,že odpovídají do dvou pracovních dnů a opět nic.U bot je číslo objednávky 1057717 a u kabelky je číslo objednávky 1360026.Mezi tím jsem poslala několik emailů na které mě nikdo neodpověděl.
Zboží jsem si nafotila a zaslala s reklamacemi.Nechci výměnu zboží,ale žádám vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.