Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opětovně dochází k nedoručení zásilky - bez jakéhokoliv oznámení o zásilce apod.-3.1.2020 mi přišla večer sms od Nadace pro onkologicky nemocné děti, která odeslala mému synovi dárek k Vánocům, aby ho potěšili, že jsem údajně odmítla převzít zásilku s dárkem. Situace je opravdu neúnosná-nic jsem neodmítla a o zásilce jsem vůbec nevěděla-rozhodně bych neodmítala zásilku od Nadace. jak to má vysvětlit odesílateli a hlavně nemocnému dítěti, které na zásilku čekalo? osobně jsem byla na poště-zásilka prý není v systému..jak je to možné? Zásilka odeslána byla, nebyla doručena, někdo napsal,že jsem odmítla převzít a vrátil zpět...to je hrozné...nemám slov
Smýkalová iveta, Kuřim, Nám.1.května 1306
vyjádření ke stížnosti, omluva odesílateli i příjemci a zařízení znovadoručení zásilky včetně úhrady nákladů
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman