Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#384633kčx12je 396kč nebo 498kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Mojmír Kolář

Znění stížnosti

Skylink nabízí několik možností úhrady poplatku,které zvyšují
měsíční částku 33kč a to v případě roční platy o 102kč a při měsíční úhradě přes peněžní ústav poplatek za službu cca 5kčx12je60kč.
Činil jsem několik dotazů a konečná odpověď......"K rozdílu 102kč Vám sdělujeme,že k navýšení ročního Servisního poplatku dochází z důvodu velké náročnostiagendy související s přípomínkami a obnovou
Servisního poplatku,než jaká byla očekávaná při jeho zavádění"...
Obnos z navýšení získají SKYLINK-PENĚŽNÍ ÚSTAVY a tam se podělí zainteresované OSOBY na této transakci.Proto nesouhlasím s tím co zmíněná firma provádí a obracím se na masmedia a místa,která mají ochránit zákazníka.Kolář VelMez.


Produkt

poplatek 33kčměsíčně a roční SUMA


Požadované řešení

přešetření NKÚ a TV NOVA-akce pro Wolnera


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 14:43, před 10 lety

Společnost může některý typ platby oproti jiné zvýhodnit. Je na spotřebiteli, aby si zvolil pro něj nejvýhodnější způsob platby. V takovém případě je důležité, aby byla spotřebiteli známá měsíční cena za poskytovanou službu, která by měla být pro každého spotřebitele stejná. Náklady spojené s vybranou platbou by měly být uvedeny zvlášť a nesmí dle § 3 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele převyšovat náklady, které prodávajícímu v souvislosti s tímto způsobem placení vznikají. Dozor nad dodržování této povinnosti provádí Český telekomunikační úřad, kde může spotřebitel podat podnět k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2014 14:55, před 10 lety

Podobně jako jiní operátoři upřednostňujeme pravidelnou platbu servisního poplatku přes SIPO nebo inkaso z účtu.

Úhrada jednorázová (na 12 nebo 24 měsíců) je spojena s náklady v okamžiku ukončení předplaceného období. Zákazníkům posíláme připomínku, téměř 50% neuhradí včas novou platbu, jsou proto odpojeni, což vyvolává komunikaci se zákaznickým servisem a další náklady. Tyto náklady jsou sice absolutně nízké (v řádu desítek či stovek korun), ovšem vzhledem k výši vybíraného servisního poplatku jsou relativně vysoké.

Výhodou pravidelné úhrady přes SIPO nebo inkaso z účtu je možnost snadné změny odebírané služby nebo její ceny. To lze udělat okamžitě telefonicky, my změníme zákazníkův předpis plateb a vše funguje ke spokojenosti zákazníka. Úhrada trvalým příkazem přináší nevýhodu v podobě nutného zásahu ze strany zákazníka při jakékoli změně odebírané služby nebo její ceny. Velká část zákazníků svůj trvalý příkaz včas nebo vůbec nezmění, což vyvolává zvýšené náklady na zákaznický servis.

Jednorázové platby nebo pravidelné platby trvalým příkazem nijak neznevýhodňujeme u předplatného placených balíčků, kde je výše předplatného několikanásobně vyšší a naše marže umožňuje zvýšené nároky na obsluhu zákazníka pokrýt. U servisního poplatku, který jsme se snažili nastavit na minimální možnou výši, takovou rezervu v marži nemáme. Proto u plateb servisního poplatku výrazně zvýhodňujeme pravidelné platby přes SIPO nebo inkaso z účtu.

Považujeme za správné, když zákazník generující vyšší náklady (hradí servisní poplatek jednorázově) platí více, než zákazník s nižšími náklady (pravidelně platí přes SIPO nebo inkaso z účtu).
Samozřejmě by bylo možné platbu předem vůbec neumožnit, což je běžný přístup jiných operátorů. Namísto restrikce jsme však upřednostnili cenovou motivaci. Pokud zákazník dává přednost jednoduchosti a vztahu bez závazku, připlatí si. Pokud dává přednost ceně, akceptuje platbu přes SIPO nebo inkaso z účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.8.2014 15:33, před 10 lety


Mojmír Kolář

Zde je v příloze odpověď ČTÚ-je vidět,že spravedlnosti už odzvonilo.
Proč společnost nevymáhá zvýšené náklady od neplatičů.Jak jednoduché je
NEPLATÍŠ-JSI ODPOJEN bez vícenákladů společnosti.Když poctivě roční sumu v termínu zaplatím-dávám SLKYLINKU úvěr za který nic nepožaduji-to je málo???
Vím,že ti co zastávají zvýšenou sumu platby/498kč/ nebo přes Sipo -účet jsou podílníky
v celé transakci.Vždyť v prvé řadě nejde o peníze,ale už vůbec o občana.
Budu velmi rád,když mě a dlouhou řadu dalších přesvědčíte,že nemám pravdu.
Dík za odpověď-zdraví Kolář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 17:48, před 10 lety

Nezbývá nám, než konstatovat, že jednání společnosti nebylo posouzeno z hlediska zákona o ochraně spotřebitele, který také obsahuje několik ustanovení, ve kterých vykonává dozorovou pravomoc Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 12:11, před 10 lety

Z technických důvodů vkládáme komentář za společnost:

Satelitní televize Skylink: Pravidelná platba přes SIPO nepředstavuje pro zákazníka žádný poplatek, naopak poplatky za inkaso platí naše společnost.
Každý zákazník má možnost se svobodně rozhodnout, zda bude platit naše služby pravidelně, jak je tomu u služeb jiných operátorů, nebo jednorázově.
Z pohledů nákladů zákazníka je platba přes SIPO cenově nejvýhodnější.

Vzhledem k výše uvedenému jsme nuceni stížnost uzavřít, protože obě strany zastávají nadále odlišný názor.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.