Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#38462Vrácení vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2020, před 5 lety

Andrea Muchova

Znění stížnosti

Dobry den dne 2.1 2020 jsme koupily v aaa auto osobni automobil bmw v hotovosti při sjednání smlouvy nam pani úřednice nabídla pojisteni Carlife za 3999,- stim že auto můžeme do 10 dnu vrátit bez udani duvodu a na nejake opravy auta a tak dale...manžel nato a co když to nechceme ..pani úřednice nato tak vam auto nevezmeme zpět. Takže se uzavřela smlouva o koupi auta,zaplatily a odjeli .Druhy den si manžel jel auto nechat prověřit ,zjistil že je rozbité a tak jal do aaa auto a chtěl vůz vratit. Ale tam mu řekly že to jde pouze vyměnit do 7 dnu.Tak se tedy ptám proč nam pri koupi auta a pojisteni říkala ze auto muzeme do 10 dnu vratit bez udání důvodů .Aaa auto jsou to pěkný podvodníci


Produkt

bmw3 230d 5E443975


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 17:00, před 5 lety

Předpokládáme, že kupní smlouva a smlouva o pojištění byla uzavřena na prodejně. V takovém případě zákon neumožňuje odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodu. Případná možnost odstoupit od smlouvy by tedy musela být dojednána mezi stranami. V takové situaci záleží především na tom, jak zní konkrétní ujednání a je-li prokazatelné.

Stížnost přenecháváme k vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2020 13:00, před 5 lety

Vážená paní Muchová,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení a také s pobočkou, s nimiž jsem konzultovala průběh Vaší návštěvy. Vašemu manželovi byla nabídnuta výměna vozu (vybral si však dražší vůz, kde bylo nutno doplatit cenu, což odmítl), z toho důvodu bylo následně doporučeno podat reklamaci, která bude posouzena standardní cestou.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 05:07, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:54, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.