Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dobry den dne 2.1 2020 jsme koupily v aaa auto osobni automobil bmw v hotovosti při sjednání smlouvy nam pani úřednice nabídla pojisteni Carlife za 3999,- stim že auto můžeme do 10 dnu vrátit bez udani duvodu a na nejake opravy auta a tak dale...manžel nato a co když to nechceme ..pani úřednice nato tak vam auto nevezmeme zpět. Takže se uzavřela smlouva o koupi auta,zaplatily a odjeli .Druhy den si manžel jel auto nechat prověřit ,zjistil že je rozbité a tak jal do aaa auto a chtěl vůz vratit. Ale tam mu řekly že to jde pouze vyměnit do 7 dnu.Tak se tedy ptám proč nam pri koupi auta a pojisteni říkala ze auto muzeme do 10 dnu vratit bez udání důvodů .Aaa auto jsou to pěkný podvodníci
bmw3 230d 5E443975
vraceni penez
|
Tweet |
Předpokládáme, že kupní smlouva a smlouva o pojištění byla uzavřena na prodejně. V takovém případě zákon neumožňuje odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodu. Případná možnost odstoupit od smlouvy by tedy musela být dojednána mezi stranami. V takové situaci záleží především na tom, jak zní konkrétní ujednání a je-li prokazatelné.
Stížnost přenecháváme k vyjádření společnosti.
Vážená paní Muchová,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení a také s pobočkou, s nimiž jsem konzultovala průběh Vaší návštěvy. Vašemu manželovi byla nabídnuta výměna vozu (vybral si však dražší vůz, kde bylo nutno doplatit cenu, což odmítl), z toho důvodu bylo následně doporučeno podat reklamaci, která bude posouzena standardní cestou.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.