Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#38465Zkažené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2020, před 5 lety

Petr Kučera

Znění stížnosti

Včera t.j 3.1 2020 si přítelkyně na vaši prodejně v Brně Líšni vedle čt zakoupila v dobré víře Salát s kuřecím masem a rukolou, a po pozření tohoto výrobku to začalo, do hodiny zvracení ,průjem a to vše do rána ,následedně celkové selhání organismu,dnes ráno celkem v klidu ,ale ta noc stála za to,vím,že mi nemusíte věřit doufám,že je to asi chyba výrobce nebo jednotlivce


Produkt

salát s kuřecím masem a rukolou


Požadované řešení

řešení mě opravdu nenapadá, probdělá noc na wc se asi nahradit nedá


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 11:14, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2020 13:48, před 5 lety

Dobrý den, pane Kučero,

velmi nás mrzí, že jste u nás zakoupil výrobek nedostačující kvality. Váš podnět bereme velmi vážně a rádi bychom Vás ještě požádali, abyste jej přeposlal na adresu social.media_chat@lidl.cz, kde Vás kolegové osloví s doplňujícími dotazy. Poté celou věc řádně prošetříme.

Doufáme, že je Vaší přítelkyni již lépe. Omlouváme se za komplikace spojené s nákupem a přejeme pokud možno hezký den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 10:03, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 16:48, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.