Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Včera t.j 3.1 2020 si přítelkyně na vaši prodejně v Brně Líšni vedle čt zakoupila v dobré víře Salát s kuřecím masem a rukolou, a po pozření tohoto výrobku to začalo, do hodiny zvracení ,průjem a to vše do rána ,následedně celkové selhání organismu,dnes ráno celkem v klidu ,ale ta noc stála za to,vím,že mi nemusíte věřit doufám,že je to asi chyba výrobce nebo jednotlivce
salát s kuřecím masem a rukolou
řešení mě opravdu nenapadá, probdělá noc na wc se asi nahradit nedá
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, pane Kučero,
velmi nás mrzí, že jste u nás zakoupil výrobek nedostačující kvality. Váš podnět bereme velmi vážně a rádi bychom Vás ještě požádali, abyste jej přeposlal na adresu social.media_chat@lidl.cz, kde Vás kolegové osloví s doplňujícími dotazy. Poté celou věc řádně prošetříme.
Doufáme, že je Vaší přítelkyni již lépe. Omlouváme se za komplikace spojené s nákupem a přejeme pokud možno hezký den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.