Společnost


KaK Computers s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3847Zničený tablet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2014, před 10 lety

Miroslav Bem

Znění stížnosti

Dobry den,loni jsem si koupil tablet. Pred mesicem jsem ho s vadou problikavani displeje poslal na reklamaci.V prvnim mailu od prodejce 11.7.2014 byla reklamace prijata s duvodem problikavani displeje,ve druhem ukoncena a zamitnuta 14.7.2014 z duvodu-mechanického poškození displeje.Prodejce nebyl na ceske poste-nereklamoval zniceni zasilky.Dekuji


Produkt

EMGETON CONSUL 11, bílý (white), tablet, 1280x800, microSD, 1GB, Android 4.1+bluetooth klavesnice


Požadované řešení

Pokud prodejce nereklamoval prevzeti zbozi od ceske posty-mel jsem balik pojisteny na 6000kc-pozadoval bych tuto castku od nej. Tablet i dnes lze zakoupit v teto vybave za 5500kc.
Popripade uplne novy tablet-z duvodu mechanickeho poskozeni,nemusi opraveny tablet fungovat spravne.(Reklamacni oddeleni mi pouze reklo, ze se jedna o prasklinu pres cely displej-zadne foto jsem neobdrzel)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 13:19, před 10 lety

Převzetím zásilky přechází nebezpečí škody nejprve na přepravce a poté na prodejce. Prodávající odpovídá za škodu, která se od převzetí věci vyskytne na zboží. Zprostit odpovědnosti se prodávající může prokázáním, že škodu způsobil přepravce. K tomuto prokázání by musel uplatnit reklamaci dodání. Adresát zásilky by neměl přebírat zásilku, pokud je poškozený přepravní obal, případně by měl zásilku co nejdříve zkontrolovat a nesedí-li popis závady, kterou popsal spotřebitel se stavem výrobku, měl by to bez zbytečného odkladu řešit.
Pokud tedy spotřebitel prokáže stav výrobku v době odeslání zboží k reklamaci, odpovídá za škodu prodávající, pokud se odpovědnosti nezprostí výše uvedeným způsobem. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 16:51, před 10 lety

Společnost KaK Computers s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.