Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38480Vrácení peněz formou poukazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2020, před 5 lety

Peter Novák

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.1.2020 jsem si na pobočce zakoupil boty, které jsem po pár hodinách nenošené přišel vrátit. Místo vrácení peněz formou refundace na kartu (platil jsem kartou) mi bylo nabídnuto vrácení na dárkovou kartou. Po několika minutách diskuse s prodejcem jsem na způsob vrácení přistoupil, což byla samozřejmě chyba.


Produkt

Vrácení nenošeného a nepoužitého zboží pri nakupu na prodejne


Požadované řešení

Požaduji výměnu dárkového poukazu za vrácení peněz ve formě refundace na platební kartou kterou jsem platil nebo hotovost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 05:49, před 5 lety

Jelikož zboží bylo zakoupeno v "kamenné" prodejně, nemá spotřebitel přímo ze zákona právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Je tomu tak proto, že odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej).

Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky. Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2020 10:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.