Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Chtěl bych podat stížnost na společnost Vevio, jelikož nekomunikují a objednané zboží které mám už skoro měsíc ani není odeslané.
Toto mám v mailu:
Děkujeme za Vaši platbu!
Obdrželi jsme platbu za Vaši objednávku.
Objednáno dne
11 prosince, 2019
Číslo objednávky 2073338
Číslo zákazníka 2073338
Dobrý den, františek,
děkujeme za Vaši platbu, kterou tímto emailem potvrzujeme. Zásilka bude dodána co nejdříve, ve výjimečných případech se může doba dodání prodloužit.
Na každou objednávku se vztahuje program Garance spokojenosti, který chrání práva zákazníka a dodává nadstandardní záruku na Vaši objednávku evidovanou pod číslem 2073338.
Bohužel i když zadám sledování zásilky a číslo obj, tak mně to ukáže, že to nic nenašlo, tudíž neodesláno a komunikace se společností Vevio od zaplacení na bodu mrazu
Strašně bych byl rád, kdyby mě s tím někdo pomohl a tuto situaci vyřešil. Objednal jsem si zboží za skoro 3000.-kč, což je dost. Hold za moji hloupost budu muset asi zaplatit. Prosím o radu
S pozdravem Mička František
Děkuji mnohokrát
Vevio
navrácení peněz, nebo odeslání okamžitě zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.