Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 17. 10. 2019 jsem si objednala zboží (č. objednávky: 19010000967212) v hodnotě 350Kč na dobírku. Zboží přišlo v pořádku, bohužel neseděla velikost. Dne 20. 10. 2019 jsem požádala o vrácení zboží a 2. 11. 2019 mi přišel email s potvrzením o obdržení vráceného zboží. Napsala jsem obratem číslo účtu. Celý zbytek listopadu jsem čekala na vrácení peněz. 2. 12. jsem volala na informace a psala číslo účtu znova, opět bez vrácení peněz. Během prosince jsem znova volala a žádala vysvětlení, pokažd mi paní řekla, že tam byl problém, že to vyřeší a peníze budou obratem poslány. je 6. 1. 2020 a peníze stále nemám! Jsem velmi zklamaná. Chci vědet vysvětlení. Děkuji, Bluchová Vendula.
Even&Odd overal černý, velikost 34, cena 350,00 Kč, číslo položky EV421T03N-Q11
Chtěla bych vrátit peníze, vědět proč to tak dlouho trvá
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.