Společnost


Zalando SE

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#38487Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před 5 lety

Vendula Bluchová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17. 10. 2019 jsem si objednala zboží (č. objednávky: 19010000967212) v hodnotě 350Kč na dobírku. Zboží přišlo v pořádku, bohužel neseděla velikost. Dne 20. 10. 2019 jsem požádala o vrácení zboží a 2. 11. 2019 mi přišel email s potvrzením o obdržení vráceného zboží. Napsala jsem obratem číslo účtu. Celý zbytek listopadu jsem čekala na vrácení peněz. 2. 12. jsem volala na informace a psala číslo účtu znova, opět bez vrácení peněz. Během prosince jsem znova volala a žádala vysvětlení, pokažd mi paní řekla, že tam byl problém, že to vyřeší a peníze budou obratem poslány. je 6. 1. 2020 a peníze stále nemám! Jsem velmi zklamaná. Chci vědet vysvětlení. Děkuji, Bluchová Vendula.


Produkt

Even&Odd overal černý, velikost 34, cena 350,00 Kč, číslo položky EV421T03N-Q11


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze, vědět proč to tak dlouho trvá


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 10:35, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 10:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.