Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 5.12.2019 se nám stala dopravní nehoda, kterou zavinil pán pojištěný u České pojišťovny. Než se vše vyřídilo (nafocení škody likvidátorem, vyplacení peněz) trvalo to 22 dní. V požadavku bylo zadáno, že žádáme o náhradní vozidlo. Jelikož byly svátky, žádný autoservis nám auto nevzal. Bylo nám řečeno až po novém roce. Je nový rok, auto dnes po měsíci dáváme do autoservisu a žádné náhradní auto nám poskytnuto nebude! Podotýkám, že bydlíme na vesnici se špatným spojením, máme dvě děti a bez auta se určitě neobejdeme. Nabourané auto bude v servisu minimálné měsíc. Jak je to možné ? Čiháková Tereza
Ford Galaxy
Prosili bychom o požadované auto, jak bylo uvedeno
|
Tweet |
Pokud se pojišťovna ve smlouvě zavazuje za podmínek, které byly splněny, k nějakému plnění, vzniká jí z takového ujednání závazek. Doporučujeme spotřebiteli svůj nárok vznést písemně s odkazem na příslušné znění smlouvy či pojistné podmínky.
Nesplnila-li pojišťovna smluvní povinnosti a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, je možné ji v souladu s § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, požadovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.
Vážená paní Čiháková,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.