Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#38488Náhradní auto

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před 5 lety

Tereza Čiháková

Znění stížnosti

Dne 5.12.2019 se nám stala dopravní nehoda, kterou zavinil pán pojištěný u České pojišťovny. Než se vše vyřídilo (nafocení škody likvidátorem, vyplacení peněz) trvalo to 22 dní. V požadavku bylo zadáno, že žádáme o náhradní vozidlo. Jelikož byly svátky, žádný autoservis nám auto nevzal. Bylo nám řečeno až po novém roce. Je nový rok, auto dnes po měsíci dáváme do autoservisu a žádné náhradní auto nám poskytnuto nebude! Podotýkám, že bydlíme na vesnici se špatným spojením, máme dvě děti a bez auta se určitě neobejdeme. Nabourané auto bude v servisu minimálné měsíc. Jak je to možné ? Čiháková Tereza


Produkt

Ford Galaxy


Požadované řešení

Prosili bychom o požadované auto, jak bylo uvedeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 14:59, před 5 lety

Pokud se pojišťovna ve smlouvě zavazuje za podmínek, které byly splněny, k nějakému plnění, vzniká jí z takového ujednání závazek. Doporučujeme spotřebiteli svůj nárok vznést písemně s odkazem na příslušné znění smlouvy či pojistné podmínky.

Nesplnila-li pojišťovna smluvní povinnosti a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, je možné ji v souladu s § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, požadovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2020 07:52, před 5 lety

Vážená paní Čiháková,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Generali Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 10:45, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 13:08, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.